zaterdag 24 oktober 2009

Halloween Canvas

Jack-o-lantern, Jack-o-lantern,
You are such a funny sight
As you sit there by the window,
Looking out at the night
You were once a sturdy pumpkin
Growing on a vine
Now you are a Jack-o-lantern,
See the light shine


Halloween; ik ben er gek op, ik geef het grif toe. Hoe kan het ook anders, dat is de enige tijd van het jaar dat ik mijn "slechte" karakter kan laten zien zonder dat het opvalt LOL

Halloween; I admit I love it ! And it's no wonder, it's the only time of year I can show my "bad" side without being looked at funny LOL

Ik hou van de kleuren, de pompoenen, de versiering (behalve die griezels met meer poten dan natuurlijk zijn), ...en dus moest ik gewoon een speciaal ontwerp maken: een Halloween canvas.

I love the colors, the pumpkins, the decorations (except those creepy crawlers with more legs than natural), .... so I just had to make this special project: a Halloween canvas

Voor het 30 x 30 canvas heb ik o.a. papier van Pink Paislee, Making memories en GCD studio's gebruikt en de kleine vierkantjes zijn ook met diverse stempeltechnieken bewerkt.

I used several papers for my 12 x 12" canvas from Pink Paislee, Making Memories, GCD studio's and the small squares are decorated with diffrent stampingtechniques.


Hier nog enkele details

Here some more close ups

Geen opmerkingen: