donderdag 7 januari 2010

Frosty Winterkaarten

Allereerst de beste wensen voor 2010 !
En dat we nog veel mogen knustelen :) Het is er weer voor LOL

First of all, our best wishes for 2010 and lots of fun making cards and scrappin' !

Deze workshop is helemaal up to date: Frosty Winterfun kaarten.
Leuke transparante kaarten met een ijzig maar ook warme uitstraling, met de swirls, ijsbloemen, ijskristallen,... We gaan o.a. werken met nieuw papier van Fancy Pants. We gaan ook weer enkele leuke technieken toepassen, zo gaan we o.a. van een transparant fragment een frosty embellishment maken.

This workshop is couldn't come at a better time: Frosty Winterfun Cards.
Transparant cards with an icy look, sending warm sentiments. We'll use some new paper from Fancy Pants and we'll learn some new techniques, like making a clear transparant embellishment all Frosty.

Hier een detail van dat embellishment:
Here a close up:

Dus heb je zin om te komen? Geef ons dan maar een seintje.
Morgen hoop ik jullie de Celtische kaarten te kunnen tonen. Dus hou deze blog maar goed in het oog.

5 opmerkingen:

Patrice zei

Prachtig! Ik zit al te popelen om ze te leren maken...

Grtjs Patrice

Inge zei

En ik om het jullie aan te leren :)
Bedankt voor de reactie Patrice
groetjes Inge

Karine zei

Hoi Inge,
Ja ja deze wil ik ook leren maken hoor !Groetjes Karine

Tante Kaat zei

ziet er leuk uit, maar waar vind ik de info over deze workshop ?

Inge zei

Bedankt voor het compliment.
De lijst met workshops krijgt iedereen die ingeschreven is op mijn nieuwsbrief. Je mag me altijd mailen.
De workshop zit al vol, eventueel kan er wel een reservelijst opgesteld worden om zo nog een extra dag in te lassen.
Voor de andere workshops zijn voorlopig nog enkele plaatsen vrij.