zondag 31 januari 2010

Workshop Paastasje


Op 10 december had ik een leuk kadotasje gemaakt voor de kerst, met een stempel van Magnolia. Het was zo'n leuk projektje, dat ik besloot het nog eens wou maken, maar dan voor Pasen.
Leuk om eitjes in te stoppen die de paashaas brengt, vinden jullie ook niet ?!

On December 10, I showed you all a decorated Xmasbag, with a stamp from Magnolia. I really liked this little project, so I decided to make another one, this time for Easter.
Fun to fill with Eastereggs, brought to you by the Easterbunny, don't you think?!

Ik heb gebruik gemaakt van materiaal van Pink Paisley, Doodlebug, American Crafts, Prima, Around the block , QK, Nestabilities en Martha Stewart.


I used materials from Pink Paisley, Doodlebug, American Crafts, Prima, Around the block , QK, Nestabilities en Martha Stewart.

Vorige week heb ik het eindelijk kunnen afwerken, maar ik had er jammer genoeg nog geen foto's van genomen om het jullie te kunnen laten zien. Maar het is me gelukt en hier zijn ze!


Last week I finally had the time to finish it, but unfortunatly I hadn't taken any photo's yet, to show it to you. But I did it, and here they are !





Er zijn nog enkele plaatsen, dus wil je gezellig in groep dit tasje maken, plezier maken en nog iets bijleren ? Aarzel dan niet en schrijf je vlug in.

1 opmerking:

Karine zei

Dat ziet er weer heel leuk uit.
Groetjes Karine