dinsdag 18 september 2012

Halloween Dungeon: Mini album



 
Hallo iedereen,
Hi everyone,
 
Ik hoop dat jullie vorige keer genoten hebben van mijn Halloween Dungeon. Deze keer laat ik jullie het mini album zien dat in de box zit. Dit is de workshop voor zondag 14 oktober (als er voldoende inschrijvingen zijn). Beide workshops moeten niet samen genomen worden, je kan ook enkel voor 1 van beide inschrijven.
I hope you enjoyed my Halloween Dungeon from last time, now I'm showing you the mini album that sits inside the box. This is the workshop for sunday October 14 (if there are enough registrations). Both workshops can be booked seperatly, you can choose to come and do only 1 or both of them.
 
Ik heb m'n ontwerp voor dit album gebaseerd op de oude deuren van kastelen. I heb er ook voor gezorgd dat er genoeg ruimte was tss. de pagina's zodat ik er zonder problemen enkele dikkere embellishments en andere extra's op de blz. kon aanbrengen zonder dat m'n deur altijd openstond. Ik moest er gewoon rekening mee houden dat dit album in de box paste, maar ik zou het ontwerp zonder veel problemen kunnen vergroten of de ruimte tss. de pagina's groter maken.
I based my design for the album on the old doors of a castle. I also made sure I have enough room between pages to put embelishments and extra's on the pages, so my album can still be closed without standing open all the time. I just had to remember I only had so much space in my box, but otherwise I could have made it even bigger without a problem.

 
Hier zie je bv. 2 cameo's die ik gebruikt heb en in een juweel gezet heb. De spinnewebben en het raam met tak heb ik uitgesneden met de Silhouette Cameo. De rest is gestempeld en met inkt geblend.
Here I used 2 cameos with settings, so it is rather thick. The spiderwebs, window and branch I cut out with the Silhouette Cameo. The scenery is made with stamps and blended with inkt.

 
De blz. gaan om en om open, het papier dat ik gebruikt heb is o.a. van Carta Bella en Pink Paisley.
The pages open alternate  from each side, and the papers I used are from Carta Bella and Pink Paisley.

 
Sommige pagina's hebben nog een extra flapje en/of pockets, zodat er veel ruimte is voor foto's en teksten.
Some pages have an extra flap and/or pockets, so there is lots of space for picutres and journaling.

 
Een die-cut van Quickutz.

 
Als extra flapje: een extra groot grafzerk.
For extra effect an X-large tomb.
 

 
Achter de deur zit ook nog een extra pagina (maar heb ik geen foto van)
Behind this door is an extra page (not on picture)

 
Een ander soort papaier dat ik hier nog gebruikt heb is van My Mind's Eye.
Another collection I used in this album is from My Mind's Eye.

 
Het papier van vorig jaar van Moxie past er ook fantastisch bij (alleen moest ik wel af en toe m'n ogen dichthouden en de griezels bedekken met een ander stuk dat ik van de overschot geknipt heb :)).
The Halloween papers from Moxie from last year fits great in this project. (I just had to keep my eyes closed at times and cover the creepy crawlies with another part of the paper that I cut out LOL)

 
Ik heb geprobeerd om telkens de papieren bij elkaar te laten passen en voor contrast te zorgen, wat niet altijd even simpel is als je 3 blz. naast elkaar hebt liggen.
I tried to make sure that the papers corresponded with eachother, while at the same time having contrast between the papers. This wasn't as simple as it looks when you have 3 pages next to eachother and it changes with every turn.

 
De grafzerken zijn eigenlijk ook verlengstukken van het papier, het zijn flapjes die je aan elke zijde kan bewerken.
The tombs are extensions, you can open them like a seperate page and this makes it easy to decorate each side.

 
Als laatste weer een flapje, deze keer vastgemaakt met een lintje.
A double page, closed with a ribbon for the final page.
 
Wie nog wil inschrijven voor deze workshop en/of de Dungeon kan dit nog steeds. Voor inlichtingen kan je ons altijd vrijblijvend contacteren.
 
Zo dat was het weer voor nu, binnenkort laat ik jullie een andere workshop zien.
 
Groetjes
Inge

Geen opmerkingen: