maandag 3 december 2012

Kerstkaart: Let it Snow

 
Hallo iedereen,
Hi everyone,
 
Deze kaart hebben we gemaakt in de workshop: Kerstkaarten Quick & Easy.
This is a card we made in our workshop: Christmas cards Quick & Easy.
 
Normaal gezien maak ik vooral kaartjes in de traditionele kerstkleuren: rood, groen, goud en wit. Deze keer besloot ik echter om eens iets helemaal anders te doen en daarom heb ik voor het klassevolle zwart, goud en wit gekozen.
I do like the traditional christmas colors: red, green, white and gold, but decided to do something completely different here and go for the classy black, gold and white.
 
Zoals jullie zien is dit snel gemaakt met enkel wat alfabet stempeltjes en om het interessant te maken heb ik een klinker vervangen door een uitgeponste ijskristal.
As you can see, this card is very easy, I just used some alphabet stamps and just to make it more interesting, I punched out an icecrystal and used it instead of the O.
 
Ik vind het resultaat heel erg geslaagd.
I really love how it turned out.
 
Tot binnenkort
Groetjes
Inge
 

5 opmerkingen:

Crealin zei

Hoi Inge,

zo tof gevonden, ik heb nogal wat kerstkaartjes nodig en dit is zo'n leuk idee om er een aantal tegelijk te maken.

Groetjes,

Lins

celia zei

Deze vind ik ook knap bedacht hoor! Dankjewel voor de tip!

Monique zei

Zeer knap van kleur!
Maar al de kaartjes dat we gemaakt hebben zijn super mooi!
grtjs
Monique

angeleef zei

Wat een superleuke kaart! Echt enorm leuk gevonden en heel gemakkelijk voor de quick and easy. Vandaag bij jou goud gemaakt dus kan dit leuke effectje ook verkrijgen nu :)
Nog eens ontzettend bedankt voor de fantastische uitleg over de CAMEO en de geweldige klantenservice die ik bij jullie kreeg! Mijn mesje zat inderdaad verstopt met papier. Mijn silhouette snijdt nu terug PRACHTIG! Ik heb het daarstraks al eens een keertje gezegd maar bij jullie kom ik ZEKER terug!!
Groetjes
**Evi**

Inge zei

Heel erg bedankt voor de complimentjes dames.
Ik ben ff ziek geweest, dus sorry dat ik zo laat reageer.
groetjes
Inge