maandag 14 januari 2013

Nieuwe Memory Box mallen

Hallo iedereen,
Hi everyone,
 
Hier ben ik alweer terug, met de nieuwe mallen van Memory Box. Ik ben helemaal weg van deze mallen en de nieuwe zijn weer zo mooi en je kan er zoveel mee doen!
Here I am again, with the new Memory Box dies. I really love these dies, and these new ones are gorgeous!
 
 
Met deze hartjes kan je de prachtigste kaarten maken voor Valentijn.
 
 
Ook de dierenreeks is aangevuld.
 
 
 
 
Een aantal bloemen bestaan uit 2 mallen, eerst heb je de volle vormen en daarop passen de "outline" mallen, zo kan je heel mooi met meerdere kleuren werken en meer diepte geven aan je figuren.
 
 
 
 
 
 
Nieuwe frames, de 2 bovenste zijn even groot als de vorige die ik had en passen allemaal op dezelfde volle mal die al in ons assortiment zit. De onderste 2 mallen zijn dezelfde, maar een maatje kleiner.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De snorren en dassen vind ik heel grappig, en ideaal voor het maken van mannenkaarten!
 
Zoals jullie zien is er keuze genoeg en naar ieders smaak.
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Binnenkort laat ik enkele kaarten zien gemaakt met een aantal nieuwe mallen.
 
Tot binnenkort!
 
Groetjes
Inge
 

1 opmerking:

Unknown zei

These seems quite cool designs, it seems that you love animals a lot, that’s why you have them. Great, keep sharing the same with us in the coming future.. keep it up.
elastic