donderdag 16 mei 2013

Opbergboxen en flesjes

Hallo iedereen,
Hi everyone,
 
Ik was al een hele tijd op zoek naar de geschikte manier om m'n cling stempels op te bergen. Mijn stempels 'kleefden' op gelamineerde bladen, maar dat was het toch niet echt. M'n kaften zaten veel te vol, de stempels vielen van m'n blade, en ik moest steeds op zoek naar stempels die ik kwijt was.
Ik wist wel dat er een soort van DVD dozen waren, zoals van Darkroom Door en Stampin up, maar ik vond ze nergens leeg.
Onlangs vond ik echter een leverancier, en nu heb ik m'n stempels kunnen sorteren per merk, collectie, thema, .... De kaftjes heb ik op m'n computer gemaakt, en nu vind ik de stempels die ik wil gebruiken heel snel terug én veel belangrijker, ik raak ze niet meer kwijt!
Ik heb 2 maten in de winkel: 14mm en 21mm breed (in de brede kan je aan beide kanten stempels kwijt zoals je kan zien op de foto hieronder.
Een echte aanrader!
 
I've been looking for a way to store my cling stamps. First I used laminated sheets in a binder, but that wasn't exactly the best way, stamps kept falling off, so I was constantly looking for a missing stamp.
I did know Darkroom Door and Stampin Up had those handy boxes, but couldn't find them empty, untill recently. This is so much better, I sorted them by brand, collection, theme, and made covers for the boxes on my computer. Now I never loose my stamps again and I find the stamp I want to use so much easier.
I now have to sizes to sell: 14mm and 21mm (you can put cling stamps on both sides as you can see on the picture below)
 
 
Ook nieuw zijn deze flesjes: 10 verschillende modelletjes met een antieke/vintage look, met kurken stopjes, en ze zijn zo'n 13cm hoog (5") Ze zijn per stuk verkrijgbaar en ideaal om te vullen met pareltjes, badzout, olie, .... noem maar op ( voor diegene die me kennen: ik heb ze natuurlijk vooral op het oog voor Halloweenpotions!!! hihi )
 
Also new are these little bottles: I have 10 different models with a vintage look, each have a cork and they are 5" tall. They are availalbe by piece and ideal for oils, tiny beads, bathsalt, .... you name it (and for those who know me: I bought them especially for Halloweenpotions !! LOL)

 
Zo dat was het weer voor nu
tot binnenkort!
groetjes
Inge
 

Geen opmerkingen: