woensdag 21 augustus 2013

Workshop Vintage Gramophone

 
 
Hallo iedereen,
Hi everyone,
 
Tijdens mijn vakanties hou ik me graag bezig met het maken van grotere projekten zoals kastjes, camera's, dozen, .... allemaal met chipboard en papier.
During my vacations I like to make bigger projects like cupboards, camera's, boxes, ... just out of chipboard and paper.
 
Tijdens m'n laatste vakantie heb ik me dan ook heel goed geamuseerd o.a. met het maken van deze oude grammofoon! Eerst heb ik allemaal oude foto's op het internet opgezocht, en daarna ben ik er aan begonnen met dit als resultaat.
My last vacation 2 weeks ago was no exception :) I collected some old photos on the web picturing Vintage Gramphones, and this is what I came up with.
 
Nee, jammer genoeg kan hij niet echt spelen (dat is misschien nog iets voor in de toekomst LOL) maar in het doosje onderaan zit nog wel een leuk mini album, gemaakt met weer een andere techniek dan we al eerder gebruikt hebben.
No, sadly he doesn't play music (now that would be fun, maybe this is a project for in the future? LOL) but in the box, I created a mini album, this time I used a technique we haven't used before in the workshops.
 
Ik vind het zelf zo leuk, dat ik hem als workshop gepland heb op zaterdag 7 september.
De workshop neemt een hele dag in beslag, en we maken de grammofoon samen met het mini album.
Zoals altijd gaan de workshops enkel door indien er genoeg inschrijvingen zijn.
I love this vintage gramophone so much, I planned a workshop here in the store on Saturday September 7.
We'll be making the gramophone and the mini album inside.
As usual this workshop will only go through if there are enough people interested.
 
Groetjes
Inge 

Geen opmerkingen: