vrijdag 18 oktober 2013

Halloween lichtje

Hallo iedereen,
Hi everyone,
 
Zoals de meesten onder jullie ondertussen wel weten, ben ik gek van Halloween, zowel het lieve schattige als het griezelige, zo lang er maar geen 8 potige griezels bij zijn.
As most of you know, I just love Halloween, be it either cute or scary, just as long as it doesn't have any creepy crawlers anywhere :)
 
 
Spijtig genoeg kan ik dat niet laten zien hier op de foto's: maar ik had in een tuincentrum enkele gekleurde theelichtjes op batterijen gekocht, en tot m'n verrassing, hadden ze niet de kleur van het plastiek, maar veranderen ze van kleur!
It's a pity I can't show it on the pictures, but I bought some colored battery operated tealights at a gardencenter, and to my surprise and Delight, they didn't just have the color of the plastic, but they change color.
 
 
Ik heb voor decoratie dit Halloween lichtje gemaakt, met allerlei mallen, inkten en embossingpoeders.
De ratten heb ik met de Silhouette Cameo uitgesneden.
For my decoration, I made this little Halloween light with different dies, inks and embossing powders.
The rats I cut out with the Silhouette Cameo.

 
De Heks is een stempel van Tim Holtz, de vleermuizen zijn weer uitgesneden met de Silhouette Cameo en daarna heb ik alles met zwarte glitter embossingpoeder versiert.
The witch is from a Tim Holtz stamp, the bats were cut also with the Silhouette Cameo and afterwarths decorated with black embossing powder.

 
Dit was in ieder geval een heel leuk projektje, en mits aanpassing van kleur en decoratie, zou het ook een heel leuk Kerstlichtje worden.
This was a fun little project to make and when the colors and decorations are altered, it could be a cute little xmaslight.
 
Groetjes
Inge
 



7 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Wauw Inge wat een tof project. Heel leuk om te zien hoe de heks en de vleermuis echt vliegen en hoeveel details er in verwerkt zitten. Leuke vleermuizen trouwens in je watermerk ;-)

Inge zei

:) bedankt Veerle, ik heb me goed geaumuseerd, en wat is nu een Halloween projekt zonder vliegende heks en vleermuisjes ? LOL
en tja, een handtekening voor Halloween moet toch ook "scary en spooky" zijn hè hihi
groetjes
Inge

Karine zei

Een prachtig projectje Inge, en ik heb hem al in het echt gezien , superrrrrr mooi !
Groetjes Karine

Crealin zei

Waaw zo mooi, ik kom het morgen bewonderen :-)

Lins x

Patrice zei

Wat gek ????? Hier staat ook zoiets met een lichtje erin te schitteren... het was een geweldige workshop hoor! Veel werk maar oh zo gezellig.
Grtjs Patrice
PS. en lekker XXX

Enny zei

Wauw, wat een prachtig projekt ! Ik ben niet zo'n Halloween fanaat, maar dit is echt heel mooi ! Groetjes Enny

celia zei

Heel knap.....zoals al je projecten!
Liefs,