zaterdag 26 oktober 2013

Halloween tafeldecoratie

 
Vandaag krijgen jullie van mij een projectje te zien waar je dubbel plezier aan beleeft:
 Eerst om het te maken en dan om van te genieten bij de lange winteravonden.

Today I'm showing you a little project that gives you double pleasure:
First to create it and second to enjoy the long winter evenings.
Ik heb glazen potjes versierd met het prachtige graphic 45 papier.
I have decorated glass jars with the beautiful graphic 45 paper.
Ik heb eerst repen geknipt en gedistressed en heb ze daarna vastgezet met een splitpen.
I first cut and distressed paper strips and have them attached with a brad.
 
 
Met de silhouette/cameo heb ik figuurtjes gesneden uit zwarte cardstock.
 
Raaf (Design ID #21653)
Kat (Design ID #13222)
Vleermuizen (Design ID #22199)

 
 
With the silhouette/cameo I cut shapes out of black cardstock
.
Black crow (Design ID # 21653)
Black cat (Design ID # 13222)
Bat swarm (Design ID # 22199)
 
De figuurtjes heb ik dubbel uitgesneden. Voor ze aan elkaar te plakken heb ik het koordje er tussen gestoken.
The figures I cut twice and before I glued them together, I put a string inbetween.
 
Daarna heb ik ze ingesmeerd met Ranger crackle accents. Voor de ogen heb ik kleine plaksteentje gebruikt.
Then I rubbed them with Ranger crackle accents. For the eyes I used small gemstones.
Voor het bord heb ik een cirkel uit chipboard gesneden.
For the board, I cut a circle out of chipboard.
 
Uit design-papier heb ik verschillende blaadjes uit verschillende afmetingen gesneden.
Maple leaf (Design ID #13628).
 
From design paper I cut several leafs in different sizes.
Maple leaf (Design ID # 13628).
 
Het grootste werkje om doen was alle blaadjes voorzien van inkt!
The biggest job was inking all the leaves.
 
Het doosje met lange lucifers , die je hier wel kan gebruiken, heb ik ook in een nieuw jasje gestoken.
The box with long matches, which you deffinetly can use here, I've also given a new look.
 
Het was met groot plezier dat ik dit voor Inge en haar mama gemaakt heb.
Ik hoop dat jullie er straks ook aan zullen beginnen. Ik ben alvast benieuwd naar jullie uitwerking!
Misschien een leuk idee voor Kerstmis.
It was with great pleasure that I made this for Inge and her mom ​​.
I hope this will make you want to start something like this project too. I'm already looking forward to seeing your project!
Maybe a great idea for Christmas.
Bedankt voor al jullie lieve reacties!
Ik ben alvast begonnen aan iets nieuws en groot!

Thanks for all your lovely comments!
I've already started something new and big!
 
Veel liefs,
Lots of love,
Celia.

7 opmerkingen:

Crealin zei

Superknappe creatie! Dit maakt de donkere winteravonden extra gezellig :-)

Liefs,

Lins

Helen zei

Wat prachtig gemaakt. Groetjes Helen

Veerle - A colored mind zei

Ik zag ze in de winkel en vond het echt heel mooi samen passen. die figuurtjes met de silhouette cameo zijn echt super leuk.

Nancy zei

Hey Celia,

Wat kan ik nog meer zeggen... 't is gewoon een geweldig idee en super mooi uitgevoerd... Hij zou niet slecht staan op mijn salontafel... haha!!

Liefs,
Nancy

Karine zei

Hoi Celia,
Een prachtige creatie, en heb hem ook in het echt gezien met de kaarsjes aan ... Heel mooi ..
Groetjes Karine

Sarah - Crea S zei

Ziet er super gezellig uit!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Enny zei

Een heel tof idee en mooi uitgevoerd, heel gezellig bij lange winteravonden !! Groetjes Enny