donderdag 24 oktober 2013

Halloween tag

 
Halloween komt dichterbij dus het werd tijd om de Halloween stempels uit de kast te halen. Toen ik met de dylusions aan het spelen was had ik heel wat inkt op mijn werkmat en daar haalde ik een tag door.  We willen deze inkt niet verloren laten gaan toch? Het leverde mij een mooie achtergrond op om aan de slag te gaan met de Halloweenstempels
 
Halloween is getting closer, high time to get those Halloween stamps out.  When playing with my dylusions I had a lot of ink on my worksurface, so I ran a tag trough those inks, we don’t want them to get wasted do we? I ended up with a lovely background where I could use my Halloween stamps on.

 
Het werd ook de eerste keer dat ik aan de slag ging met mijn wit charcoalpotlood.  Ik wou rond mijn flesjes een gloed krijgen en met dit potlood is dat voor mij persoonlijk helemaal gelukt. Dus heb ik deze gloed ook rond de schedel gezet.  Ik bekijk mijn zwarte charcoalpotlood als basisuitrusting en dit wit potlood hoort daar nu ook zeker bij.
 
Time to experiment with a new toy: my white charcoalpencil.  I wanted to get some eerie glow around the bottles and I think it worked really well. I just couldn't resist to give the skull some glow too.  My black charcoalpencil is never  far away but this white one won’t be either.
 
 
Greetz – Groetjes,
Veerle
 
Gebruikte materialen/Used materials

Dylusions

Stazon inkt: black and white

Distressink: vintage photo

Glitterglue

White charcoalpencil

Tim Holtz – Ranger: Glossy accents

Tim Holtz – idea-ology: Ball chain

Older stamps: My Mind’s Eye Lost and found Halloween

                                                                  Bat: Inkadinkado 94775

5 opmerkingen:

Inge zei

Echt een PRACHTIGE tag Veerle!
Ben er helemaal gek van!!!!

griezelige groetjes
Inge

Karine zei

Hoi Veerle, een hele mooie tag heb je weer gemaakt, met prachtige kleuren ... Helemaal super ...
Groetjes Karine

Sarah - Crea S zei

Een "spooktacular" tag ;)
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Crealin zei

Hey Veerle,

ik heb je label in 't echt gezien in de winkel en deze is zo leuk geworden. Door er met wit potlood rond te gaan komen die flesjes extra goed uit. Heel leuk idee!

Liefs,

Lins

Nancy zei

Hey Veerle,

Ook deze is weer super!! Ga hem heel binnenkort wel bewonderen 'in 't echt'!

Liefs,
Nancy