maandag 28 oktober 2013

Halloween Treat box

 
Hoi allemaal,
Hi everyone,
 
Met Halloween in het vooruitzicht, heb ik deze heksenhoed gemaakt. Ik was op zoek naar iets leuks om de tafel mee te decoreren en tegelijkertijd als snoeppot kon dienen. Gezocht en gevonden :-)
So close to Halloween, I made this witch hat. I was looking for something fun and functional to decorate the table. And here it is: a treat box.
De hoed is uitgesneden met de silhouette cameo. Het snijbestand heet 3D hat box - midnight witch (Design ID #33779 ). Ik was zo blij met het resultaat want de sterretjes en de maantjes zijn zo fijn uitgesneden. Nadien heb ik het papier opgeschuurd om toch een ietwat verweerde look te creëren.
The hat is cut with the Silhouette Cameo and the file is called 3D hat box - midnight witch (Design ID #33779 ).  I was so happy with the result, the stars and moons were cut so delicatly. Afterwarths I sanded the paper to give it a distressed look.
 
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?
I wonder what you think of it?
 
Groetjes,
Greetings,
 
Lins
 


7 opmerkingen:

Sarah - Crea S zei

Een leuk idee dat prachtig is uitgewerkt!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

aisling zei

Geweldige Halloween-decoratie!

Nancy zei

Hey Lins,

Geweldig toch? En Inge is zo in haar nopjes met al dit Halloween-geweld...

Liefs,
Nancy

Veerle - A colored mind zei

Ik vond het een heel tof idee, benieuwd hoeveel snoepjes er ondertussen nog in zitten...

Inge zei

ahhh jaaaa, zaaaalig toch die Halloween hihi
en Veerle, we zijn heel braaf geweest hoor, de snoepjes zitten er nog allemaal in hihi
groetjes
Inge

Crealin zei

We zullen eens gaan checken he Veerle en dan alles lekker opsmullen :-)

Karine zei

Hoi Lins, een heel leuk idee, en ik heb hem ook al in mijn wishlist gezet ...het zal wel voor de volgende halloween zijn denk ik ...
Groetjes karine