donderdag 3 oktober 2013

Kaartje: Veel Beterschap

Hallo iedereen,
Hi everyone
Vandaag krijgen jullie voor het eerst iets te zien van mij.
Today you see a card from me for the first time here on the blog, .
Het is een beterschap kaartje geworden, deze dagen kunnen we het zeker gebruiken.
It is a get well card, something we can definitely use these days .
 
 
Op het kaartje heb ik een doosje geplakt dat achteraan open is.
Zo kan je er eerst de papieren zakdoekjes insteken voor je het op het kaartje plakt.
On the card I glued a little box that is open at the back.
So put the tissues in first, before you glue it on the card.

 
Zo simpel en makkelijk te maken.
So simple and easy to make.
Hopelijk voelt de zieke zich nu meteen beter als hij dit kaartje krijgt.
Hopefully the patient will feel better when he gets this card!
Ik wens jullie nog een fijne dag!
I wish you a nice day!
 Celia,

gebruikte materialen / materials used:
cardstock
papier / paper: Maja Design
Nestabilities

6 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Hoi Celia, wat een leuk idee. Met de herfst en winter op komst zijn deze kaartjes spijtig genoeg vaak nodig. Maar ik ben er zeker van dat de zieke zich meteen beter voelt bij het krijgen van dit kaartje.

LottesCards zei

Wauw! Wat een prachtige kaart, hier knap je toch gelijk van op!!! Wat een super idee en prachtig gemaakt, liefs Lotte

Karine zei

Hallo Celia, ik vind het ook een super kaartje en een geweldig idee... Heel tof ..
Groetjes Karine

Nancy zei

Hey Celia,

Hoe origineel!! Dit is echt een geweldige kaart!!! Super idee om mee te nemen. Hou zelf ook zo van dit papier... Gebruikte het vorig jaar al en zit nu ook weer in mijn assortiment...

Liefs,
Nancy

Karin zei

Het ziet er prachtig uit!
Groetjes karin

akkina van steen zei

hallo Celia
wat een super leuk idee,je moet er maar opkomen ik vind je kaart dus in een woord GEWELDIG