dinsdag 8 oktober 2013

Post Card

 
Hallo iedereen,
Hi everyone,
 
Voor ik verder ga met m'n nieuwe kaartje: een hartelijk welkom aan de nieuwe volgers.
Before I go on with my new card: a warm welcome to my new followers.
 
Hebben jullie ook al zo genoten van de creaties van het In 't Woefke Design Team? Ik wel hoor. Elke keer komen ze weer met de mooiste projektjes af die ik hier in de winkel en op de blog aan jullie mag laten zien. Morgen is er weer een nieuw lid aan de beurt en laat ik jullie haar kaartje zien.
Have you enjoyed all the new creations from the In 't Woefke Design Team? I certainly have, every time they are so inventive and I'm glad I can show their projects here in my store and on my blog. Tomorrow it's a new member's turn to show her lovely card.
 
Dit kaartje had ik voor mama haar Moederdag gemaakt, het is weer een clean & simpel kaartje geworden, en mama ziet graag de witte kaarten, dus de keuze was snel gemaakt.
This card I made for my mom's motherday, it's another clean & simple card, and because my mom loves the white on white cards, the choice was easy.
 
Ik heb een stuk witte cardstock geëmbossed met een embossingfolder, daarop heb ik een wit papieren doily hartje gekleefd dat ik in de helft geknipt heb. Daarop kleefde ik nog 2 Memory Box blaadjes die ik uit witte cardstock gestanst heb. Daarop nog 3 roze roosjes om toch een beetje kleur aan te brengen en de kaart is af.
I used an embossingfolder to create the Post Card from white cardstock. On the bottom I glued a paper doily heart that I cut in half. From white cardstock I die cut 2 Memory Box leaves and I added 3 little pink roses for some color.
 
Zo, dat was het weer voor vandaag, tot morgen !
So, that's it for today, more tomorrow!
 
groetjes
Inge
 

3 opmerkingen:

Sarah - Crea S zei

Leuke kaart. Hele mooie embossingfolder! Die zou niet misstaan in m'n hobbykast ;)
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Veerle - A colored mind zei

Hoi Inge, een heel leuk idee is dat om het doilyhart in twee te knippen en zo een totaal andere vorm te krijgen. Mooie kaart, kan me voorstellen dat je mama daar blij mee was.

Crealin zei

Supermooi Inge!!! Je mama zal hier vast heel blij mee geweest zijn.

Liefs,

Lins