zaterdag 9 november 2013

Een vrolijk trio

 
Hoi bloggertjes,
Hi Bloggers,
 
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met dit vrolijke trio van Wild Rose Studio. De stempel heb ik ingekleurd met potloden. De lucht is op kleur gebracht met distress inkt 'stormy sky' en ook de vlokjes zijn voorzien van glittertjes met stickles.
This time I used this fun trio from Wild Rose Studio. The stamp was colored with pencils. The sky was made using Distress ink Stormy Sky and I added some stickles to the snowflakes.
 
Als afwerking heb ik nog sterretjes (Memory box) op het kader aangebracht en een kersttekstje gestempeld.
As finishing touch I've added stars (Memory Box) on the frame and stamped a Christmas text.
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
I'm excited to hear what you think of it.
 
Alvast heel veel knutselplezier toegewenst!
Have fun crafting!
 
Lins ;)

6 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Ik heb dit kaartje in het echt gezien en het is gewoon prachtig. Wat niet goed te zien is op de foto maar wat ik wel heel mooi vond was de schuin gesneden " passe partout". Eentje dat je gewoon even in het echt moet zien in de winkel.

Karine zei

Hoi Lins,
Weer zo een lief en prachtig ingekleurd kaartje...ik ga hem binnenkort in het echt bewonderen ..
Groetjes Karine

Patricia Van der Vloet zei

Een héél mooie kaart. Ze is nog mooier in de winkel dan op de foto!

celia zei

Geweldig mooi gemaakt Lins, zoals we van jou gewoon zijn.
Liefs, Celia.

Nancy zei

Hey Lins,

Ook ik heb het origineel zien liggen en jij maakt zo'n lieve, schattige dingen...
Ik treed mijn voorgangers bij: jullie moeten het echt gezien hebben, dus allemaal naar 't Woefke!!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Een heel schattige kaart, mooi gedaan Lins ! Groetjes Enny