maandag 30 december 2013

Doosje met pralines

Hoi bloggers,
 
Hi Bloggers,
 
Om het jaar goed te eindigen en nog beter te beginnen, heb ik voor Inge, Maries en mijn DT-maatjes een doosje met twee pralines cadeau gemaakt.
 
To end the year well, and start the new year even better, I made a box with 2 chocolates for Inge, Maries and my DT friends.



 
De doosjes zijn weer met de silhouette gesneden.
Dit is het model, Design ID #51960.
Ik heb ze uit cardstock gesneden.
The boxes are cut with the Silhouette Cameo, this is the model, Design ID #51960. I cut them out of cardstock.
 
Normaal is het voor koffie-cups in te steken, maar ik paste het binnen een beetje aan.
Spijtig genoeg heb ik van de binnenkant geen foto genomen.
Normally the boxes are for coffee cups, but I adjusted the inside a bit. Unfortunatly I haven't taken a picture from the inside.
De kerstrozen zijn ook met de machine gesneden, uit het prachtige dubbelzijdige papier van "carta bella", Design ID #35839
Normaal bestaat ze uit drie lagen bloemblaadjes, maar ik heb er maar twee gedaan.
Ik heb ze een beetje vorm gegeven en in het hartje een "brad" gestoken.
The poinsettias are also cut with the Cameo out of the gorgeous Carta Bella cardstock that has a different color on each side, Design ID #35839.
Normally they have 3 layers, I just used 2. I molded them a bit and put a brad in the heart.
 
De labels heb ik deze keer geponst.
The labels were punched this time.
 
Nog een aangepaste stempel, en klaar is Kees.
I just added an appropriate stamp, and it's finished.
 

Ik wens jullie allen een heel mooi einde jaar en een nog mooier begin!
I wish you all a happy ending of the year and an ever better start !
 
Ik zie jullie graag terug in 2014!
See you in 2014 !
 
Heel veel liefs, 
Lots of love,
Celia.


1 opmerking:

Nancy zei

Ondergetekende is blije eigenaar van zo'n super mooi exemplaar... Vond het zelfs zonde om de pralines er uit te halen... Misschien toch vanavond eens doen want door de goede voornemens lukt het daarna misschien niet meer...
;o)
Fijn jaareinde en een mooie start van een creatief 2014!

Liefs,
Nancy