zaterdag 21 december 2013

Kerst Tafeldecoratie

 
Dag allemaal,
 Hi everyone,
Voor de kerstdagen maakte ik nog een tafeldecoratie.
For Christmas I made this table decoration.
De menukaart blijft goed staan door het kaarsendoosje dat er tegenaan kleeft… Ik zou toch niet aanraden om de kaars aan te steken zo dicht tegen het papier…
The menu stands up straigt because of the candle box attached to it... I wouldn't recommend to light the candle so close to the paper :)
 
Een label over een fles en een doosje in bijpassende kleuren maken je tafeldecoratie compleet…
In het doosje kan je snoepjes of 3 theelichtjes in stoppen. Zo’n klein geschenkje op het bord is wel leuk voor de gasten…
A label on the bottle in coordination colors makes the decoration complete.
In the small box you can either put some sweets or 3 tealights. Such a little gift for the guests is fun.
 
Papier: Bazzil – Candy Bar en Peanut Cluster
 
Embnossingpoeder: WOW Silver Bells
Stempel: Obsession Impressions
Lintje en kaars uit voorraad
 
Op de detailfoto, die niet super scherp is, kan je toch zien hoe het mooie embossingpoeder van WOW glittert… Je moet maar een keer bij Inge komen kijken om het effect te zien…
On the detail picture, admittingly not very crips, you can see how the beautiful WOW embossing powder glistens... Go to Inge to see the effect in real life.
 
Ik wens ieder van jullie alvast heel sfeervolle kerstdagen!
I wish everyone of you cozy Christmas days!
 
En zij die tijd hebben, maak er een knutselgezellige kerstvakantie van!! Dat probeer ik ook te doen, zodat jullie binnenkort weer meer projectjes van me te zien krijgen…
And for those who have the time, make it a crafty Christmas vacation!! I'll definetly try this, so you can see more projects from me soon...
 
Liefs,
Love,
 
Nancy


4 opmerkingen:

celia zei

Prachtig! Ik kon het amper geloven dat je het designpapier zelf gemaakt hebt, zo knap!!! En ja....in het echt is het nog veel mooier en komt alles beter tot zijn recht.
Ook voor jou fijne feestdagen....ben benieuwd naar al dat nieuw dat komen gaat ;)

Karine zei

Ja Nancy, het is prachtig en ik was helemaal weg van dat embossingpoeder... In het echt glittert het super mooi.
Echt een heel leuk idee, om je tafel zo te versieren ... Knap !
Groetjes Karine

Veerle - A colored mind zei

Jij gaat je voetjes onder een mooi versierde tafel mogen schuiven :-) Mooi, en stijlvol!

Crealin zei

Super gedaan, zo knap om je eigen DP te ontwerpen. Heel leuk zo'n setje!

Groetjes,

Lins