donderdag 12 december 2013

O' Christmas Tree

 
 
Hallo allemaal,
Hi everyone,
 
Kerst komt er aan en dan is het niet meer dan logisch als er ook een keer een kerstkaart de revue passeert.
Christmas is just around the corner, so here's a Christmas card from me.
 
Inge gaf ons een tijdje geleden super leuke lintjes met de vraag om deze te verwerken in één van onze projectjes… Nu gebruik ik heel veel lint, maar nooit ‘lint-met-tekst’… Dat op zich was al een uitdaging en ik vond dat die toch wel tot zijn recht mocht komen, vandaar dat ik hem als label onder de kaart gebruikte.
A litle while ago, Inge gave us fun ribbon and asked us to incorporate it in one of our projects ... Now I use a lot of ribbon, but never with tekst... A real challenge ! But I thought this one should be prominent visible, so I used it as a banner at the bottom of the card.
 
 
Ook deze forever-friends-beer wou Inge graag in een kaart verwerkt zien, dus beide combineren was voor de hand liggend… Mijn kaart was al een tijdje klaar, maar ik vond maar geen geschikte manier om de beer in te kleuren… Potloden liggen me niet zo en ben ook al geen distress-fanaat (inkleuren met distress inkt en een waterpen)… Uiteindelijk vond ik een manier, waarin hij voor mij volledig tot zijn recht kwam… En het moet toch niet altijd ingewikkeld en moeilijk zijn? Vandaar deze vrij-voor-de-hand-liggende oplossing alhoewel het een hele tijd geduurd heeft voor ik ze zelf gevonden had… ;o) En zo is het toch weer helemaal ‘mijn ding’ geworden…
 
She also wanted to see this Forever Friends bear on a card, so it was Obvious I would use them together... My card was finished a while ago, but I didn't find a suitable way to color the bear .... I'm not really good with pencils, and I'm also not a Distress-lover (coloring something with Distress inks and a waterpen).... Finally I found a way the stamp really came out, and it shouldn't always be difficult should it?! So I came up with this manner although it took some time before I found it, but this way it came out how I like it.
 
Basispapier is van Bazzil
the basis is Bazzill cardstock
 
Als achtergrond gebruikte ik het nieuwe papier van Studio Calico: Signposts 
For the background I use paper from Studio Calico: Signposts
 
Mal dennentak is van Memory Box Pinecone Corner
the die is from Memory Box Pinecone Corner
 
Berenstempel: Forever Friends van Papermania
Bear stamp: Forever Friends by Papermania
 
Ik wens jullie allemaal een inspiratievolle decembermaand en een knutselgezellige kerstvakantie toe!
I wish you all an inspiring december month and a crafty Christmas holiday !
 
Liefs,
Love,
Nancy


5 opmerkingen:

Lins zei

't Is een kunst om met al deze spulletjes er je 'eigen' kaart van te maken, heel goed gelukt!

Groetjes,

Lins

Veerle - A colored mind zei

Echt een heel leuk idee om het tekstje op het lint als " label" te gebruiken en niet enkel en alleen als versiering. En het inkleuren van je beer...helemaal perfect gelukt ;-)

Patricia Van der Vloet zei

Heel mooi resultaat!

Groetjes

Patricia

Enny zei

ooh wat een schattige kaart ! En dat tekstlint komt goed uit, tof ! Groetjes Enny

Karine zei

Het is een prachtig kaartje geworden , Nancy en het beertje is heel goed gelukt !
Groetjes karine