vrijdag 28 februari 2014

Hello

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,

 Plots is de maand ten einde en valt mijn  euro dat ik nog een derde DT-projectje moet inleveren .  Dus maar snel in actie geschoten .

Suddenly the month is almost over and I realised I needed to send in my 3th DT project. So I had to get crackin.
 
Onlangs kwamen deze geweldige Art Impressions-stempels binnen bij Inge. Ook het tekst-snijmalletje vond ik geweldig
Recently I discovered these fun Art Impression stamps at Inge's, I also love the text die!
 

Wat een duo! Daar moest ik toch wat mee gaan doen!
 
What a find! I just had to do something with them!

En omdat ik nog in de richting van vaderdag dacht, maakte ik nog een leuke kaart die hiervoor kan dienen
And since Fathersday is just around the corner (here in this small part of the world) I made a fun card for this occasion.

Maar eigenlijk kan je er alle kanten mee op: verjaardag, communie, alles kan!
  
But really, this card is suited for so much more: birthdays, communion, ... everything is possible!

De afbeelding kleurde ik in met mijn Derwent-potloden.
I colored with Derwent pencils.

De tekstsnijmall is van Technique Tuesday en de grasmal is van Die-namics
 
The text die is from Technique Tuesday, and the grass die is from Die-namics

En de houten stokjes; hou je ogen maar goed open bij een volgend bezoekje aan Starbucks of Ikea
 Ook als je een koffie op de boot of de trein neemt, vind je deze stokjes om mee te roeren  


And for the wooden sticks: keep your eyes open on your next visit to Starbucks or Ikea. And if you happen to buy a coffe on a boat or train, you can find these sticks for stirring.

 Hopelijk hebben jullie hiermee weer wat extra inspiratie opgedaan
 Tot een volgend project alweer
 
Hopefully this gives you some creative inspiration. Till  my next project!

  Nancy

 


2 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Nooit gedacht dat ik deze stempel zo leuk zou vinden maar nu hij op een kaartje staat...echt schattig en leuk als je de kaart open doet. Heel leuk idee met die houtjes om zo een hekje op te bouwen.

Enny zei

Heel mooi gedaan ! Die stokjes vind je ook bij Magnum ijsjes e.d. Groetjes Enny