maandag 3 februari 2014

Mini Valentijn

 
Op Valentijn probeer ik mijn ventje altijd te verrassen met een kleinigheidje op plaatsen waar hij het niet verwacht.  Ook dit jaar wil ik dat graag doen en zo kwam ik bij dit kleine projectje.  En dat klein mag je letterlijk nemen want je ziet dat het boekje niet groter is dan een potje embossingpoeder.
 
At Valentine I always try to surprise my hubby with a little attention especially when he doesn’t expect it. And this year I tried to make a little something to hide somewhere to be found only by him. It really is little, as you can see on the photo, it is as big as a little jar of embossingpowder.
 
Binnenin wil ik graag een paar woorden schrijven, allemaal verschillende redenen waarom ik hem na al die jaren nog steeds even graag zie.  Waar ik het ga verstoppen…dat wordt nog even nadenken maar het is klein genoeg om in zijn brooddoos te smokkelen, in zijn broekzak , bengelend aan de spiegel in de auto of …
Inside I’m going to write down some words, all different reasons why I’ m still in love with him even after all these years.  Now I just have to find a new hidingplace…it is little enough to put it in his lunchbox, in his pants, dangling at the mirror in the car or…
 
Veerle
 
Gebruikte materialen / Used materials:
Chipboard
Rood cardstock
Wow embossingpoeder: Primary Apple red - heatgun
Perfect Pearls:  Perfect Gold
Inkt - inks: Stazon ~ black -- Versamark  -- Colorbox rood --  Delicata ~Golden Glitz
Stempels  - stamps: Tim Holtz ~Papillon – Tim Holtz ~ Bitty Grunge
Oud stempeltje basic grey mini hartje
Stukje zwart touw  --  kleine metalen ringetjes

4 opmerkingen:

LottesCards zei

Wat een super tof idee!!! en zo mooi gemaakt.... Wie weet ga ik dit ook nog voor mijn manlief maken, even een gaatje zoeken met wat tijd zonder dat hij mee kan kijken. LOL

Liefs Lotte

celia zei

Ik zag het staan.....dankzij Inge, want het is echt zo klein dat je er zo over zou kijken .....hopelijk doet je mannetje dat niet! Het is prachtig gemaakt, een geweldig idee!!!
Liefs,

Patricia Van der Vloet zei

Wat een goed idee!Echt mooi.
Groetjes
Patricia

Karine zei

Een lief schattig , boekje en dat kaftje is gewoonweg prachtig ...
Groetjes Karine