vrijdag 7 februari 2014

Sweet Valentine

 
Hoi allemaal,
Hi everyone,
 
Ook ik heb een valentijnskaartje voor jullie. Ik ben aan de slag gegaan met dit schattige forever friends beertje. Een beertje dat je ook perfect kan gebruiken voor een verjaardagskaartje.
I also have a Valentine card for you. I used this cute Forever Friends bear, a bear that you can also use for a birthday card.
 
 
Deze keer heb ik een twisted easel card gemaakt. Om het kaartje tegen te houden, heb ik het nieuwe ballonstansje van Marianne Design gebruikt.
This time I made a twisted easel card. To stop the card from closing, I used the new balloon die from Marianne Design.

 
Het beertje heb ik in grijstinten gekleurd. Ik vond dit beter passen bij het rode en donkergrijze cardstock dat ik uitgekozen heb.
 
 The bear I colored in grey, this was a better match with the red and dark grey cardstock that I used
 
Sweet valentine groetjes,
 
 Sweet Valentine greetings
 
Lins ;)



6 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Dit kaartje is echt helemaal af, een hele mooie kleurencombinatie dat grijs en rood, het beertje is prachtig en dat hartje is een heel mooi accent. Eén woord, super!

Karine zei

Wat een prachtig kaartje, Lins... De kleuren zijn heel mooi , echt heel knap !
Groetjes Karine

Patricia Van der Vloet zei

Een prachtig kaartje en een heel mooie kleurencombinatie.

Patricia Van der Vloet zei

Een prachtig kaartje en een heel mooie kleurencombinatie.

celia zei

Geweldig mooi!

Nancy zei

Weer helemaal 'Lins'...

Liefs,
Nancy