zaterdag 22 februari 2014

Vaderdag kaartje


Als ik aan mannenkaarten denk dan kom ik meteen uit bij doodshoofden en gears, de kleuren bruin, zwart, groen en bij veel structuur… 
When I want to make a card for a male person I think of skulls or gears, the colours brown, green and black and of course some structure.

De structuur kon ik niet achterwege laten maar ik ging voor de kleuren blauw en een leuke stempel van Tim Holtz van de set Steampunk.
I couldn’t leave the structure behind but I took out the color blue and a nice stamp from Tim Holtz ~Steampunk.

Deze keer is het een kaart voor vaderdag maar je kan het natuurlijk voor eender welke gelegenheid aanpassen. Je past gewoon de tekst aan, het woord DAD vervang je door de naam van de jarige en je hebt meteen een mannelijke verjaardagskaart ;-)
It’s a card for fathersday but you can easily adapt it to other occasions.  Just change the text and the word DAD into a name and you get a birthdaycard ;-)

Veerle
Gebruikte materialen / Used materials:
Cardstock: Bazzil
Stempels : Tim Holtz ~ Steampunk
Oud Inkadinkado alphabet – Computerfont Chiller
Embossingfolder:  Sizzix Tim Holtz Alterations
Metaalfolie – metalfoil
Ranger Adirondack Alcoholink Denim
Inkt – ink: Versamark
Embossingpoeder: Ranger super Fine Detail black
Wit charcoalpotlood – white charcoalpencil

3 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Veerle,

Zag ze ook al bij Inge staan... Geweldige kaart, écht... Heb met bewondering staan kijken... De technieken die jij gebruikt zijn gewoon fantastisch!

Liefs,
Nancy

Crealin zei

Oh Veerle, wat een stoere kaart, super gedaan. Je hebt zoveel techniek, knap!

Karine zei

Ja , ik had hem ook bij Inge zien staan , hij is gewoon toppie... En die kleur is helemaal mijn ding ... Prachtig .
Groetjes Karine