zaterdag 15 februari 2014

Voetbal kaartje

 
Hallo allemaal,
Hi everyone, 
Vandaag heb ik een mannenkaart met bijpassend doosje voor jullie.
Today I have a card for a man with a box for you.
 
Laatst had ik bij Inge, een leuk voetbalmalletje gekocht en daarmee wilde ik dus nu aan de slag.
Recently I bought a fun set at Inge's store; it has 3 dies - a football, shirt and shorts and a stampset with numbers.
 
Je kan zelf je kleurencombinaties maken, dus heel handig als je man of zoon een favoriete voetbalclub heeft. En wat ook heel leuk is er zit een stempelsetje bij, waarmee je het nummer zelf kan stempelen.
You can choose your own color combinations, great when your husband or son has a favorite football team. With the stamps you can stamp your own number on it.
 
 
Voor het doosje en de bal heb ik gebruik gemaakt van de Silhouette. Het doosje heb ik ook in dezelfde tinten als de kaart gemaakt.
Binnenin heb ik zelf de cadeaubon gemaakt, maar je kan er ook geld of een ticket insteken.
For the box and big footbal I used the Silhouette. The box was made in the same colors as the card.
Inside I mad my own giftcard, but you can use it also to give money or a ticket.
 
Ik hoop dat jullie hier weer wat inspiratie uit halen .
I hope you got some inspiration out of this;
Nog veel knutselplezier en tot binnenkort.
Till next time
 
Groetjes
Karine
 
Materiaal kaart / For the card:
 
cardsstock groen, zwart linnen, wit linnen
design papier Pebbles Basics Leaf Dots
Malletje Marianne Design collectibles
Distress Inkt , Distress Markers Black Soot
Tekstempel Verses
Nestabilities sterren
Materiaal doosje / For the box:
 
doosje silhouette design ID # 52340
bal silhouette design ID # 10496
cardstock groen, zwart linnen, wit linnen
design papier Pebbles Basics Leaf dots
Memorybox Classic Lower Alphabeth
Nestabilities sterren

4 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Een leuk geheel, tof met die bal op dat doosje.

Crealin zei

Super leuk gedaan Karine. Zo'n tof setje!

Liefs,

Lins

Enny zei

Heel toffe mannenkaarten, en inderdaad, je kan de kleuren aanpassen aan hun club ! Groetjes Enny

Nancy zei

Hey Karin,

Wat een mooi setje... super gevonden met die groene achtergrond... Heb zelf dit weekend ook nog een voetbalkaart gemaakt... grappig, ook met een groene achterkant...

Liefs,
Nancy