dinsdag 18 februari 2014

Zaterdag 8 maart: Gratis Make & Takes met Rubbernecker stempels

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
Op 1 oktober van dit jaar vieren we bij In ’t Woefke ons 25 jarig bestaan. Iets om te vieren dus J

 
On the first of October of this year, we celebrate our 25th anniversary here at In ’t Woefke, time to start celebrating
 
Zoals jullie weten heb ik vorige week als primeur voor Europa de stempels van Rubbernecker naar België kunnen halen. Dit weekend had ik tijd om ze uit te proberen en ik moet toegeven … het is heel leuk om te doen en ze stempelen prachtig !!!
 
As you all know by now, I had the privilige of being the first to have the gorgeous Rubbernecker stamps here in Belgium (and Europe). This weekend I had some time to play with the mand I have to admit ….. It’s lots of fun and they are great!!!
 

 
 
Misschien willen jullie deze stempels ook wel eens beter leren kennen, en misschien zelfs uit proberen?!
 
Maybe you want to try out these stamps by yourself?
 
Wel dan heb ik goed nieuws:
Op zaterdag 8 maart houden we hier een dag vol gratis Make & Takes !!
 
If that’s the case, I got some great news:
On Saturday March 8 we’re having a day filled with free Make & Takes !!
 
De winkel is doorlopend open van 9.00 - 17.00u en dan kunnen jullie gezellig komen winkelen en alles bekijken.
 
The store is open from 9.00am  till 5.00pm and you can come and see it all for yourself, shop a little,
 
Er zullen die dag verschillende gratis Make & Takes doorgaan met de Rubbernecker stempels (details volgen later) van 10.00 tot 12.00u en dan van 13.00 tot 17.00u
 
We’ll be having several free Make & Takes with the Rubbernecker stamps (details will follow later) from 10.00am till 12.00am and from 1.00pm till 5.00pm
 

 
 
Wat zijn Make & Takes hoor ik jullie vragen …
 
Wel, iedereen is vrij om te komen wanneer jullie willen, aan de workshop tafel kan je als er een plaatsje vrij is, vrij aanschuiven en dan maak je met de Rubbernecker stempels een kaartje of iets anders, zo’n Make & Take duurt ± 10 of 15 min. en dan sta je weer op en kan de volgende persoon aanschuiven. Is er plaats bij de andere Make & Take, dan kan je daar ook weer gewoon aanschuiven en meedoen. Het is dus niet zo dat iedereen er op een bepaald uur moet zijn, je kiest zelf wanneer.
 
But what are Make & Takes you might ask …
 
Well, everyone is free to come when they want, and at the workshop table you’ll have the Make & Takes, if there’s a free spot, you can just join and make a card or something, the Make & Takes will take around 10 to 15 min. and then you get up and let someone else join. If there’s an empty place at the other Make & Take you can join that one too. It’s not like a workshop where you have to be at a certain time, you choose for yourself.
 
Geïnteresseerd? Ik hoop van wel en ik hoop in ieder geval veel mensen te zien die dag
Dus aarzel niet en schrijf deze datum snel in jullie agenda en kom gezellig langs.
 
Interested? I hope so and I hope a lot of people will join us on that day.
So don’t forget and write the date on your calendar.
 
 
Groetjes
Inge

14 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Ze geven inderdaad héle mooie resultaten! Lijkt me verslavend die Rubbernecker stempels :-)

Nancy zei

Hey Inge,

Ziet er super uit!!!
Ik probeer langs te komen...

Liefs,
Nancy

Anoniem zei

Supermooi en superleuk om te doen, ik zal er zijn!
Groetjes
Chris

Anoniem zei

Ik ga proberen langs te komen, ziet er super uit.
Tot dan
leen

celia zei

Ze zijn prachtig!!! Ik zie ze de eerste wss al. Grtjs,

Karine zei

Ze zijn prachtig , ik zal zeker langskomen !
Groetjes Karine

Patrice zei

Wat een leuk initiatief...natuurlijk kom ik langs!
Grijs Patrice

Patrice zei

Wat een leuk initiatief...natuurlijk kom ik langs!
Grijs Patrice

Nicoleke zei

Dat zijn al mooie voorbeeldjes ! Misschien vind ik wel een gaatje de 8ste :-)

Inge zei

Bedankt voor de complimentjes dames, iedereen is van harte welkom!

groetjes
Inge

Enny zei

Prachtige kaarten ! Ik ga proberen ook langs te komen. Heb al op mijn blog reclame gemaakt ! Groetjes Enny

crealinedance zei

Hoi hoi ziet er leuk uit helaas voor mij te ver om uit te proberen.gr.Nel

Lins zei

Wat een prachtige voorbeelden!!! Je doet me er helemaal zin in krijgen :)

Yvonne zei

Wow, wat een prachtige voorbeeldkaarten. Echt heel gave stempels.
liefs Yvonne