maandag 10 maart 2014

Bedankt !

Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Vorige zaterdag was het onze eerste Make & Take dag, bedankt aan iedereen die langsgekomen is! Het was heel gezellig en jullie hebben er voor ons een onvergetelijke dag van gemaakt.
 
Last Saturday was our first Make & Take day, thank you to everyone who came by !
It was a lot of fun and you made it a day to remember for us.
 
 
Iedereen heeft zich geamuseerd, en ook wij vonden het ontzettend leuk zoveel drukte en gezelligheid ! Het was zo druk dat ik bijna geen tijd had om enkele foto's te nemen, maar hier heb ik er toch even de tijd voor genomen.... LOL
 
it was more busy then I could have hoped for! So busy I almost didn't have time to take pictures, but I managed to take a couple anyway.

 
We zagen veel bekende en ook enkele onbekende gezichten ....
 
We saw a lot of people we knew and even some people we didn't ....

 
In ieder geval het was dan misschien wel onze eerste M&T maar zeker niet onze laatste !
 
It may have been our first M&T, but certainly not our last !
 
 Bedankt en tot binnenkort !
 
Groetjes
Inge

11 opmerkingen:

Ann zei

Jullie zijn bedankt!
Echt een toffe manier om iets te leren kennen!
'S namiddags nog rap een kaart gemaakt en meegenomen voor mijn collega.
:-)
'T was een schot in de roos!

Merci!

Veerle - A colored mind zei

Het zag er héél leuk uit in elk geval, zoveel spijt dat ik er niet ben geraakt :-(

Monique zei

Het was heel onverwachts maar oh zo een leuke make en take was dit!!!
grtjs

Enny zei

Nogmaals hartelijk dank voor die gezellige make and take. Ik sta alvast klaar voor een volgende !! Groetjes Enny

Crealin zei

Het was echt supertof, 4 knappe kaarten en ik ben helemaal verkocht voor deze mooie bloemenstempels.

Dikke dankjewel voor de leuke en leerrijke M&T :-)

Groetjes,

Lins

Nancy zei

Hey Inge,

Wij hebben alvast een fijne tijd gehad. Dank aan jou, Maries en Chris voor het gezellige onthaal alweer!
We komen terug!!
;o)

Liefs,
Nancy

Els zei

Het was zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar! Weer heel wat moois aan mijn collectie stempels kunnen toevoegen :)
Wanneer was die volgende?

Groetjes,
Els

Karine zei

Ja , het was een superleuke , gezellige dag ... En ik kijk al uit naar de volgende ...
Groetjes Karine

Nicoleke zei

Ja ..... die bloemenstempels hé, ik vind ze super ! 't was heel leuk.

Anoniem zei

Inge, Volgende keer ga ik er ook zeker proberen bij te zijn.
Ik was vandaag best overdondert van je grote aanbod.

Crea-groetjes,
Karine J

Anoniem zei

OEPS... typfoutje: t = d en ik kon mijn reactie niet aanpassen. ;-)