donderdag 20 maart 2014

chicken coop

 
Hey bloggers,
 
Hey bloggers,

Als tweede ontwerp met de geweldige kippenstempels van Art Impressions, kwam ik op het idee om een kippenhok te maken… Ik vond hiervoor mijn inspiratie bij het hok dat in onze tuin staat…

For my second project with the fun chicken stamps from Art Impressions I got the idea to make a chicken coop .. I found the inspiration for this in my own garden ...

 
Het patroon tekende ik ook deze keer weer zelf en het was echt niet moeilijk… Manlief vond voor me de kippengaas in zijn favoriete hobbyshop… Nog wat raffia, bloemetjes en eitjes er bij en ik had er alweer een leuke paasdecoratie bij…
The pattern I drew myself, this isn't very hard to do ... Hubby found the chickenwire in his favorite DIY store .. some flowers, eggs, .. and I had a fun easter deco piece.

 
Het papier is van Bazzil en de stempel is ingekleurd met potlood.

The paper is Bazzill, the stamp is colored with pencils.

Tot een volgend project alweer!
 
See you at my next project !
 
Nancy

4 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Wat een grappig idee, en een leuk idee als paasdecoratie op de tafel!

Karine zei

Hoi Nancy , was er helemaal weg van toen ik hem in het echt zag .. Heel knap gedaan !
Groetjes Karine

Patricia Van der Vloet zei

Heel knap!

Groetjes

Patricia

Crealin zei

Superknap, in 't echt komt nog veel beter tot zijn recht want alles is zo 'echt'.

Groetjes,

Lins