dinsdag 11 maart 2014

Easel kaart kipjes

 
Hey bloggers,
 
Hi bloggers,

Toen ik deze stempels van Art imprssions ontdekte, heb ik ze meteen op mijn verlanglijstje gezet… Ik kreeg ze dan ook al met kerstmis, maar het duurde tot nu voor ik er iets mee maakte… 
Maar toen twee weken geleden deze achtergrondstempel van Impression obsession bij Inge binnen kwam, was de inspiratie er ineens…

When I discovered these Art Impressions stamps, I immediatly put them on my wishlist ...
I got them for Christmas, but it took a while before I knew what to do with them ...
But when the backgroun stamp from Impression Obsession arrived at Inge's store, the inspiration hit me...

Heb de afdruk ingekleurd met mijn derwents. De flap van deze easelkaart blijft gewoon achter een strik met raffia staan… een paasbloem en wat eitjes maken de kaart af…

The stamp is colored with Derwent. The easelcard stays open with the bow, ... some daffodils and some eggs finish the card off.

Hou dit blog zeker in de gaten want er komt nog meer van dit…
 
Keep a close eye on this blog, there is more comming ...

Liefs,
 
hugs

Nancy

6 opmerkingen:

Enny zei

Hoi Nancy, wat een toffe kaart ! Ik heb ook en paar Art Impressions stempels, maar dan met personen, heel tof ! Groetjes Enny

Crealin zei

Super leuke kaart, ik heb de copic versie dan ook al in 't echt gezien :-)

Deze 2 stempels zijn dan ook de perfecte match.

Groetjes,

Lins

Yvonne zei

Hoi Nancy,
Ik vind je kaart geweldig!!!
liefs Yvonne

Karine zei

Hoi Nancy, een prachtige kaart... En die kippen zijn geweldig ..
Groetjes Karine

Patricia Van der Vloet zei

Een mooie paaskaart.

Groetjes

Patricia

Veerle - A colored mind zei

Hele leuke combinatie van de stempels en een vrolijke kaart met die felle gele kleur.