donderdag 13 maart 2014

Een kaart vol radertjes


Hoi allemaal,
Hi everyone, 
Ik wou eens een echte stoere mannenkaart maken. Ik heb hiervoor mijn radertjes letterlijk en figuurlijk aan het werk gezet ;-)
I wanted to make a really tough guy card; for this I had to get my wheels turning, litteraly LOL

Ik ben met de Tim Holtz stansen 'Gadget gears' en 'Steam punk' aan de slag gegaan. Het DP van Carta Bella - All Hallow's Eve vond ik hier heel goed bij passen. Het papier is zo stevig dat je geen cardstock hoeft te gebruiken.
 I went to work with the Tim Holtz dies 'Gadget Gears' and 'Steampunk'. The paper from Carta Bella All Hallow's Eve was perfect for this. This paper is so firm, you don't need to use any cardstock.
Op de voorkant van de kaart heb ik een cadeauzakje aangebracht. De rand is afgewerkt met 'Steam punk' (On the Edge - Tim Holtz). Ik heb ook nog enkele radertjes verhoogd opgekleefd met een tekstje in het midden.
On the front I made a little pocket. The edge is made with the 'Steampunk' on the edge die; I also added some gears and attached them with foamtape.

De tekststempel 'Hieperdepiep' aan de binnenkant van de kaart is er eentje van different colors. Geen hieperdepiep zonder 'Hoera' :-) Deze heb ik gestempeld met artemio lettertjes.
 The textstamp on the inside is from Different Colors. Hooray is stamped with an alphabet set from Artemio.
Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden van het resultaat.
 I can't wait to see what you think of this.
Knutselgroetjes,
Crafty greetings 
Lins :-)



1 opmerking:

Veerle - A colored mind zei

Laat die radartjes maar werken want het is een hele mooie kaart geworden!