zaterdag 29 maart 2014

Lente groetjes

 
Hallo allemaal,
 
Hi everyone,
Het zijn zo een schatjes, deze konijntjes van Penny Black. En daarom wilde ik deze stempel gebruiken voor een kaartje.
 
They are so cute: Penny Black's little bunnies, and I really wanted to use them for a card.
 
Het is een heel simpel kaartje geworden . De stempel heb ik ingekleurd met Derwent potloden. En de achtergrond een beetje geblend met Distress Inkt.
 
It's a clean and simple card, colored with Derwent pencils. The background was blended with some Distress ink.
 
Als basiskaart heb ik wit linnen gebruikt . Verder aangekleed met gekleurd cardstock , een lintje en een paar bloemetjes.
For the base card I used Linnen cardstock. I just added some colored Bazzill cardstock, a ribbon and some flowers.
 
En zoals op het kaartje staat...
 And as it says on the card...
Lentegroetjes
Spring greetings
 
Karine
 
Materiaal / Used materials :
 
wit linnen cardstock / white linnen cardstock
groen geel cardstock / Bazzill cardstock
bloemetjes / flowers 
lint / ribbon
Martha Stewart  pons / Martha Stewart punch
Nestabilities / Nestabilities
Derwent potloden / Derwent
Distress Inkt: Mowed Lawn, Tumbled Glass.

4 opmerkingen:

Annelies zei

Mooie kaart en inderdaad een superleuke stempel! Groetjes, Annelies

Crealin zei

Knap kaartje Karine en heel mooi ingekleurd. 't Is ook één van mijn favoriete stempels :-)

Groetjes,

Lins

Veerle - A colored mind zei

Ik word altijd vrolijk van die stempel, leuk kaartje.

Enny zei

Een heel mooie kaart, en een schattige stempel ! Groetjes Enny