maandag 28 april 2014

2de kaartje met de IndigoBlu Mega Flakes

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Vandaag weer een kaartje dat ik gemaakt heb met de IndigoBlu Mega Flakes, het is toch echt wel een leuk product hoor !
De inspiratie voor deze kaart heb ik ergens op het net gevonden, jammer genoeg weet ik niet meer waar juist, sorry.
 
Today another card that I made with the IndigoBlu Mega Flakes, it's really a fun product to work with!
The inspiration for this card I found on the internet, I just can't remember where, sorry.
 
 
Jammer genoeg is ook deze detail foto weer blauw uitgeslagen LOL
Eerst heb ik een rechthoek geblend met Faded Jeans, en daarna heb ik de Kaisercraft vogelkooi stempel eerst met Versafine Onyx Black gestempeld en daarna een beetje offset (iets ernaast) nogmaals met de FlitterGlu en bedekt met de Mega Flakes Sheffield Steel. Ook de randen en de tekst is met de Mega Flakes gedaan.
 
Sadly enough this detail photo turned blue also LOL
First I blended a rectangle with Faded jeans, and then I stamped the Kaisercraft Birdcage stamp with Versafine Onyx Black. I stamped the same birdcage a bit offset with the FlitterGlu and covered it with Mega Flakes Sheffield Steel; the borders and text was also covered with Mega Flakes.
 
Zo dat was het weer voor vandaag,
tot binnenkort!
 
Groetjes
Inge


1 opmerking:

Veerle - A colored mind zei

Ik zag het al in de winkel en ik denk dat het vrij duidelijk was...ik vond het echt héél mooi. Heel fijn, de structuur in de flakes onderaan,...