donderdag 3 april 2014

mandje: Little chick

 
Hallo allemaal,
 
Hi everyone,
 
Ik wilde deze keer, het mooie papier van Pion Design gebruiken. En toen ik van de week nog wat spulletjes ging halen In't Woefke, zag ik dat lieve stempeltje van Inkadinkado. Het paste perfect bij het papier. Het mandje heb ik uitgesneden met de Silhouette , daarna heb ik nog een klein kaartje met bijpassend envelopje gemaakt.
 This time I wanted to use the beautiful Pion Design papers. And when I got to In 't Woefke to get my stuff, I saw this cute stamp from Inkadinkado, a perfect match.
The little basket was cut out with the Silhouette, and I made a little card with matching envelope.
Groetjes
 
Greetings
Karine
Materiaal / gebruikte materialen:
Cardstock beige linnen,
Pion design Tulip Bud en Newly Hatched,
Distress Inkt Old Paper,
Silhouette design # 57303 3d hunting for eggs basket,
stempel Inkadinkado .

2 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Ik heb het vandaag gezien in de winkel en het is echt heel mooi, dat stempeltje is echt schattig :-)

Nancy zei

Hey Karin,
Had je creatie al gezien in de winkel... echt zo lief... mooi model voor het mandje ook...

Liefs,
Nancy