zaterdag 24 mei 2014

Wonderen

 
Hallo,
 
Hi,
Bij ons in de tuin zie je soms veel vlinders rondfladderen , en dit jaar waren ze er erg vroeg bij. Ik kan er in elk geval van genieten.
 In our garden you can see the butterflies flying by, they're early this year. I enjoy them very much.
Dit kaartje en bijpassend envelopje heb ik uitgesneden met de Silhouette. Je kan het helemaal aankleden zoals je zelf wil. Ik heb vooral gebruik gemaakt van Memorybox mallen en bloemenponsen.Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van de Pan Pastels en een klein wolkje. Het gras en de boom heb ik bewerkt met Distress Inkt.  De vlinders zijn van Just Rite en deze heb ik met Distress Markers afgedrukt op glad papier en dan uitgesneden. Het kaartje binnenin (met de boom erop) kan je eruit halen zodat je aan de achterkant ervan een tekstje kan schrijven. Het envelopje heb ik nog versierd met een tekst van Different Colors.
 This card and matching envelope was cut with the Silhouette. You can decorate it however you want. I mostly used MemoryBox dies and flower punches. For the background I used Pan Pastels and a small cloud. The grass and tree were blended with Distress Inkt. The butterflies are from JustRite and these were stamped with Distress Markers on smooth paper and cut out. The inside of the card (with the tree) can be taken out to write some text on it. The envelope was decorated with a text from Different Colors.
Vele knutselgroetjes ,
 
Have fun creating,
Karine
Materiaal: Cardstock groen en roze, fluweelkarton, Pan Pastels (Phtalo Blue tint), Memorybox (Arboscello tree, Puffy Clouds, Grassland Border), Distress Inkt-Markers (Walnut Stain, Vintage Photo, Peeled Paint, Spun Sugar, Worn lipstick, Malletje kleine blaadjes, Bloemenpons, Stickles Star Dust, Vlinders Just rite, Silhouette 3D stand up card butterfly # 57241.
 

5 opmerkingen:

CantrefArt zei

Hallo! Wat een toffe blog! Ik wou ook linken naar de website maar dat lukt niet. Ik woon nogal ver van Wommelgem in Adegem en vroeg me af of er online besteld kan worden? Groetjes van Isabelle

LottesCards zei

Wat een prachtige kaart!!! Super mooi met dat bijpassende envelopje en de tekst. Dat waardeer ik super! Liefs Lotte

Crealin zei

Waaw Karine, wat heb je dit weer supermooi gemaakt!

Liefs,

Lins x

Veerle - A colored mind zei

Een heel mooi geheel, en die vlinders maken het helemaal af :-)

Inge zei

Hoi Isabelle,
Bedankt om volger te worden en voor het compliment.
Nee sorry, wij hebben geen webshop, helemaal niet te doen, het aanbod verandert zo snel, en dat maakt het onmogelijk (ook omdat ik alles alleen doe) maar als je iets interessants ziet, dan kan je altijd vragen om iets opzij te leggen of om op te sturen en dan na betaling + portkosten, wordt het opgestuurd.
Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen
groetjes
Inge