donderdag 17 juli 2014

Fun in the sun

 
Hoi allemaal,
 Hi everyone,
Hier ben ik dan opnieuw met een zomers kaartje :-) 
 
It's me again with a summer card :-)
De nieuwe papierlijn van Maja Design is zo mooi dat ik niet kon wachten om ermee aan de slag te gaan. Voor deze kaart heb ik 'Coffee in the arbour - Lemon meringue pie' (gele achtergrond) en 'Coffee in the arbour - Butterflies are free' (slippers) gebruikt.
This new collection from Maja Design is so beautiful, I couldn't wait to create something with it. For this card I used 'Coffee in the Arbour - Lemon Meringue Pie' (yellow background) and 'Coffee in the Arbour - Butterflies are free' (flip flops).
 
De slippers heb ik gemaakt met een stans van Joy! 'Bille's baby shoes'. Eigenlijk is dit een stans om babyschoentjes te maken maar de zooltjes kan je perfect gebruiken om slippers te maken. Ik heb met de crop-a-dile 3 gaatjes gemaakt en hierdoor een lintje geregen. Dit is het resultaat geworden.
I made the flip flops with a die from JOY 'Bille's baby shoes'. It's actually a die to make baby sneakers, but the soles were perfect for these flip flops. I made 3 little holes with the crop-a-dile and tied a ribbon through. And this is the result.
 
De tekst 'Make a wish' kan je terugvinden in de Penny Black stempelset 'Critter party'.
 The text 'Make a wish' can be found on the Penny Black clear set 'Critter Party'.
Ik hoop dat dit kaartje een glimlach op jullie gezicht mag toveren :-)
 I hope this card will bring a smile on your face :-)
Liefs,
Love, 
Lins

5 opmerkingen:

Patricia Van der Vloet zei

Wat een leuk idee om van de mal met het babyschoentje een paar slippers te maken.Je moet er maar opkomen!
Groetjes
Patricia

Veerle - A colored mind zei

Zo leuk om te zien dat je meer kan dan enkel de originele babyschoentjes met de mal! Heel leuk idee om daar slippers van te maken.

Nancy zei

Hey Lins,

Ik zag gisteren jouw kaartje liggen bij Inge en vond het geweldig!!!
Had helemaal niet door dat het gemaakt is met de zolen van die babyschoentjes... geweldig...
Denk dat ik 'm ga copiëren...

Liefs,
Nancy

Nancy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Enny zei

Wauw, een super schattige kaart, heel tof met die "teensletsen" (zoals ze bij ons zeggen) :))
Groetjes Enny