zondag 13 juli 2014

Icecream

 
Hallo,
 
Hi
Wie lust ze niet , ijsjes... Ik vast en zeker wel...
 Who doesn't love icecream? I sure do...
Dit is een heel eenvoudig kaartje, misschien handig als je eens niet zo veel tijd hebt. En je kan ze in verschillende kleuren maken. Het stempeltje op de kaart is er eentje van Penny Black. Deze heb ik ingekleurd met potloden.
This is a very simple card, just the thing you need if you don't have a lot of time. And you can make it in different colors. The stamp on this card is from Penny Black and was colored with pencils.
 
Het strikje moet je zo knopen dat het kaartje dicht blijft. Als je het dan naar beneden schuift kan je het kaartje opendoen.
 The ribbon is tied so the card stays shut. If you slide it down, you can open the card.
Groetjes
 
Till next time
karine
Materiaal: Cardstock (wit, oranje), Stempel Penny Black,lint, mengstokje, stickles.

2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Karine,

Deze is echt super hé! Echt goed gevonden... Het stempeltje past er dan ook perfect bij!

En, waar heb je die stokjes toch gevonden? ;o))

Liefs,
Nancy

Crealin zei

Hey Karine,

Zo leuk gedaan, dit kaartje staat al heel lang op mijn verlanglijstje maar ik weet niet goed hoe ik de hapjes moet maken. Heb je dat met een stans gemaakt?

Groetjes,

Lins