donderdag 31 juli 2014

Summer lovin: zomer in zwart/wit

 
Hey Bloggers,
 Hi Bloggers,
Vakantietijd, dus tijd om te relaxen…  Waarom eens geen zwart-wit kaartje?
Vacation, time to relax .... and why not make a black & white card?
 
Toen ik onlangs bij Inge in ’t Woefke was, zag ik dit leuke papier van ‘Maja Design’ liggen en wist meteen dat dit mijn volgend zomerproject zou worden…
 When I was at In 't Woefke I saw this fun paper from 'Maja Design' and I knew immediatly what my next summer project would be ...
Deze grappige zomerse afbeeldingen pasten perfect bij een stempel die ik al enkele jaren in mijn bezit heb… en dan die achterkant, zwart met dotjes… love it!!
These fun summer immages fit perfect with a stamp I have owned for years ... and the back of the paper is black with dots ... love it!!
 
De strandstoel werd geëmbost, verder alleen knip-en plakwerk. Bijpassend lintje met bolletjes, wat plaksteentjes en klaar… Op geen tijd had ik weer een leuke zomerse kaart klaar…
 
The beach chair is embossed, for the rest it's just cut and paste. A ribbon, some Pearls and ready ...
This summercard was finished in no time ...
 
Ik wens jullie allemaal een deugddoende vakantie toe en hoop je allemaal te mogen ontmoeten op het opendeurweekend in ’t Woefke op 27 en 28 september.
I wish you all a relaxing vacation and I hope to meet you all at the celebration weekend at In 't Woefke on September 27 and 28 .
 
We gaan er een super creatief weekend van maken. Hopelijk komen jullie allemaal mee doen!
It will be a super creative weekend, hope you will come and join us !
 
Tot een volgend project alweer,
See you at my next project,
 
Nancy
 

 

3 opmerkingen:

Enny zei

Wow, ik zou niet meteen naar zwart-wit grijpen voor een zomerkaart, maar dit is heel mooi !! Groetjes Enny

Crealin zei

Da's een kleurencombinatie die ik nu niet meteen zou kiezen maar ik vind het wel goed gelukt, weer leuke details heb je erin verwerkt.

Groetjes,

Lins

Veerle - A colored mind zei

Deze kaart wil ik héél graag eens in het echt zien. Ik vind de kaart heel mooi van opbouw maar mijn verstand kan moeilijk bij de kleurencombinatie geraken en dat intrigeert mij.