vrijdag 22 augustus 2014

Recycleren ?

 

 
Hoi bloggers,
Hi,
Toen ik mijn vorige kaartje (moederdagkaartje)  maakte, heb ik meteen daarna ook nog een tweede versie gemaakt om op mijn persoonlijke blog te zetten. Andere kleuren voor de achtergrond en ook andere kleuren van de twinkling H2O’s.
 
When I made my last project ( moederdagkaartje) I also made a second version using other colors to put on my personal blog.
 
Voor beide kleuren twinkling H2O had ik een héél klein beetje water bij me staan om mijn penseel, indien nodig, een beetje uit te spoelen.
 
Using Twinkling H2O’s (for the flowers) I had just a tiny little bit of water standing next to me to be able to rince my brush.
 
Na afloop van de twee kaartjes bekeek ik dat hele kleine beetje water en ik vroeg me af of ik daar niets beters mee kon doen dan het gewoon weg te gieten. 
 En ja hoor…ik maakte daarmee de achtergrond van deze tag. 
Gewoon op je tag uitgieten en wat met je papier bewegen, indien nodig wat deppen of wat water vernevelen. Nadien nog even spatten en het eindresultaat zijn hele zachte kleuren met een hele mooie glinsterende afwerking.
 
 
 When I finished the two cards I looked at that tiny bit of water and asked myself if I could use it instead of just pouring it into the sink. And you guess what…I used it to make the background of this tag. Just poured it onto aquarelpaper, adding a little bit of water or dabbing with a paper. Splatter a little bit of the concentrated color and you get a tag with a soft color still having a beautiful shine onto it. 
 
En zo heb je snel de basis voor een leuke tag om aan een cadeautje te hangen.
 
This is a quick and easy basis for a tag or card.
 
 
 
 
De bloem is gestempeld met stazon op vellum, hierdoor krijg je de mogelijkheid om je stempel te spiegelen.
 
I stamped the flower onto vellum to be able to turn the flower
 
Groetjes – Greetz
Veerle
 
Gebruikte materialen / Used materials
 
Aquarelpapier – zwart cardstock
“spoelwater” van de twinkling H2O’s ( kleuren vavoom red  -playful peony –meridian – teal zircon)
Stempels-stamps: Artemio – tekst  -  Rubbernecker
Inkt-inks: Stazon ~ blauw en zwart
Bloemen - flowers – brads
Dies: Tim Holtz movers and shapers ~mini flourish
Organzalint - ribbon

2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Veerle,

Heel speciaal en super fijn... Mooie combinatie van diverse zaken tot één mooi geheel gemaakt...
Yeeh!!

Liefs,
Nancy

Crealin zei

Heel knap Veerle! Je hebt weer zo'n mooi effect verkregen.

Liefs,

Lins x