donderdag 28 augustus 2014

Vlinders en flakes

 
 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met mega-flake 'Sheffield steel' van IndigoBlu. 
 This time I worked with the Mega Flakes Sheffield Steel from Indigo Blu.
 
De basiskaart heb ik uit donkergrijs en rozerood cardstock gesneden (bazzill card shoppe). In het midden van het rozerode cardstock heb ik een fijne strook scortape aangebracht en hierop de zilverkleurige flakes gestrooid. Op deze manier krijg je een mooi afgelijnde zilveren lijn.
 
The basecard was cut from dark grey and raspberry pink cardstock (Card Shoppe from Bazzill). In the middle of the card I attached a small strip of Scor-Tape and I added the flakes on top of it.
This way you get a nice, clean & crisp line.
 
 Het vlindertje (memory box) heb ik eerst bewerkt met Flitterglu en nadien bestrooid met de flakes.
 
 The butterfly (Memory Box) was covered with Flitterglu and then covered with the flakes.
 
Ik heb het vlindertje verhoogd opgekleefd, nog een verjaardagstekstje gestempeld en het kaartje is klaar.
 
 I glued the butterfly with foamtape, added a birthday text and the card was ready.
 
Vele groetjes,
 
Greetings, 
 
Lins

2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Lins,

Wat een mooie Cas-kaart, maar wel ééntje waar best wat werk aan was... Super!!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Sorry voor de late reactie, 'k was 2 weken aan't behangen en schilderen.....
Heel mooie CAS kaart Lins !!
Groetjes Enny