vrijdag 5 september 2014

1 jaar!

 

 
Omdat september helemaal in het teken van de kinderen staat, maken we deze maand allemaal kinderkaarten…
 September is all about children, so every DT member makes a card for little children.
 
Mijn eerste kaart is voor een 1-jarige. Gewoon omdat ik het een uitdaging vond om een leuke kaart voor een kleintje te maken. Ik gebruikte mijn kleuren zo, zodat ze zowel voor jongens als voor meisjes kan dienen…
My first card if for a 1 year old. Just because I found it a challenge to make a fun card for a little person. I used colors suitable for boys and for girls.
 
De poes van Marianne design kleurde ik in met mijn Derwent potloden, een hele uitdaging, geloof me…
The kitten from Marianne Design were colored using Derwent pencils, a real challenge, believe me ...
 
Ook de rand en de boordjes onderaan zijn van Marianne…
Even the edge and borders are dies from Marianne Design.
 
 
De belletjes, die ik hier als wimpels gebruikte, zijn van Memory Box, net zoals de letters en het cijfer…
The little bells, that I used as a banner, are from Memory Box, just as the letters and the number.
 
 
Het papier is van Pebbles… Vind dit papier echt super… je hebt dan ook telkens én ruitjes, én dotjes in dezelfde kleuren…
 The paper I used is from Pebbles ... I really love this paper .... on one side you got ginghams and on the other side dots, all in the same colors....
Hoop dat deze kaart jullie kan inspireren…
 I hope this card may inspire you ...
Tot een volgend project alweer!
See you next project !
 
Nancy



3 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Ik vond het net als jou een uitdaging om een kaart te maken voor zo een kleintje. Maar jij bent er in elk geval helemaal in geslaagd, het is echt een leuke kaart geworden en inderdaad zowel voor jongen als meisje te gebruiken.

Karine zei

Een heel schattig kaartje ... En dat papier is super, gebruik het zelf ook heel veel .
Groetjes
Karine

Enny zei

Och, heel schattig die poes ! En mooie kleuren ! Groetjes Enny