woensdag 17 september 2014

Hieperdepiep Oehoe

 

 
Hoi allemaal,
 Hi everyone,
Ik heb deze keer een verjaardagsgeschenkkaart gemaakt met de toffe uiltjesstans van Marianne Design. Het uiltje heb ik laten rusten op een tak van memory box :-)
This time I made a birthday giftcard with the fun owl die from Marianne Design. The owl is sitting on a branch from Memory Box. 
 
Als je op You Tube de trefwoorden gift card holder en envelop punch board intypt, zijn er heel wat mooie tutorials beschikbaar.
 
If you type the words gift card holder in You Tube, you get lots of tutorials.
Op de onderste flap heb ik met memento luxe 'Rose bud' de tekst 'Hieperdepiep' van Different Colors gestempeld.
On the bottom flap I stamped the text from Different Colors with Memento Luxe Rose Bud.
 
Als je de kaart open doet, schuift het vakje waar je een geschenkkaart in kan stoppen naar boven.
 If you open the card, the gift card holder slides up.
 
Met de alfabetstans van Marianne Design heb ik 'HOERA' uitgesneden. De letters heb ik nadien bestempeld met de bolletjesstempel die je bij de cijferstans van Marianne Design kan terugvinden.
 With the alphabeth dies from Marianne Design I cut out HOERA. The letters where then stamped with the dots stamp from the numeral dies also from Marianne Design.
't Is echt heel leuk om te maken en nog leuker om af te geven :-)
 This is fun to make and to give away :-)
Hopelijk mag ik jullie ontmoeten op het feestweekend.
 I hope to meet you all at the celebration weekend.
Groetjes,
Lins xxx

3 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Oehoe die vond ik meteen toen ik hem zag super. Een fijn kaartje dat leuk is opgebouwd.

Nancy zei

Hey Lins,

Wat een geweldige kaart! Zowel model, kleurencombo, stipjes, letters binnenkant,... Ben helemaal onder de indruk!!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan Lins ! Mooie kleuren en een heel leuke uil ! Groetjes Enny