vrijdag 26 september 2014

Sneak peek #3

Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Eindelijk kan ik jullie laten zien waaraan ik de laatste maanden gewerkt heb en waar ik zelf trots op ben ... m'n laatste sneak peek:
 
Finally I can show you what I've been working on these last few months, something I'm very proud of.... my final sneak peek:
 
.
.
.
.
.
.
.
.
 
Mag ik jullie voorstellen: de eerste zelf ontworpen stempelcollectie van In 't Woefke !
 
May I introduce to you: the first stampcollection from In 't Woefke !
 
 Deze lijn bestaat uit 29 verschillende Nederlandstalige teksten .
 
This collection excists out of 29 different Dutch text stamps
 
 
De stempels zijn uit rubber gemaakt en staan op cling zodat je ze direkt met een acryl blok kan gebruiken. Alle teksten zijn heel gedetailleerd, ideaal voor op kaarten en tags en stempelen fijn af. ze zijn ook individueel verpakt; je kan dus zelf kiezen welke tekst je leuk vindt en moet geen A5 vel of zo kopen.
 
The stamps are made from rubber en cling mounted, this means you can use them immediatly with an acryl block. All texts are very detailed and you can buy them individually.
 
Er zijn teksten voor verjaardagen, beterschap, bedankt, feestdagen, ... enz.
 
There are text for birthdays, get well, thank you, the holidays, ... and so much more.
 
Vanaf morgen zaterdag 27 september zijn ze te koop hier in de winkel net op tijd voor ons 25-jarig bestaan.
 
They are for sale here in our store starting tomorrow Saturday September 27.
 
Ik hoop dat ik veel van jullie hier mag verwelkomen tijdens de vele leuke M&T's.
 
Groetjes
 
Inge

6 opmerkingen:

Ann zei

Wauw!
Ik ben heel benieuwd!
En allemaal nederlandstalig?

Ik kjk er naar uit, morgen. :-)

Veerle - A colored mind zei

En je mag er terecht trots op zijn. Ze stempelen inderdaad heel fijn af en de teksten zijn super. Ik zou zeggen: voor herhaling vatbaar ;-)

Anoniem zei

Wow ziet er super uit.Ik ben benieuwd om ze in het echt te zien.
leen

Kaartenkraam zei

Eindelijk iemand die Nederlandse tekststempels op de markt brengt, dat wordt veel te weinig gedaan. Ik ben erg benieuwd, dit ziet er in ieder geval al prachtig uit!

groetjes van Ank

Patrice zei

En als DT lid kan ik vertellen...dat iedereen er versteld van gaat staan... zo'n prachtige teksten en in't Nederlands...TOP!
Succes met het weekend X

Enny zei

Jaaa, ze zijn inderdaad super ! Stempelen ook heel mooi !! Proficiat ! Groetjes Enny