vrijdag 26 september 2014

Winnaar Bloghop !

Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Bedankt aan al diegene die meegedaan hebben aan de bloghop, ik hoop dat jullie het leuk vonden ! Wij in ieder geval wel :)
 
Thank you to all who participated in our bloghop, I hope you enjoyed it! I know we did :)
 
 
Er kwamen 10 personen in aanmerking om een prijs te winnen
 
10 persons are in the running to win one of the prizes
 
 
Een random generator heeft de winnaars gekozen en dit zijn ze:
 
A random generator has chosen de winners and they are:
 
 
 
1ste prijs / 1st prize:
 
Enny
 
2de prijs / 2nd prize:
 
Els Vangeel
 
3de prijs / 3th prize:
 
Lotte de Boer
 
Proficiat met jullie prijs, ik hoop dat jullie er blij mee zijn.
 
Congratulations with your prize, I hope you'll enjoy it.
 
Jullie kunnen ze vanaf morgen hier in de winkel ophalen.
 
You can pick up your prize here in the store.
 
Groetjes
 
Inge en het DT
 


3 opmerkingen:

Monique zei

Proficiat aan de winnaars!
groetjes

Enny zei

Ooooooh wow !!!!!!!
Ik kan nu pas op je blog kijken, want mijn bezoek is net vertrokken ! Wow, tof dat ik gewonnen heb, super, héééél hartelijk bedankt ! Tot morgen !!
Groetjes Enny
PS : ook proficiat voor de andere winnaars !

LottesCards zei

O, wauw!!! Wat super gaaf dat ik een prijs heb gewonnen, een dikke merci!!!

Ga genieten van dit spectaculaire weekeinde die gaat komen, dat gaat vast heel bijzonder worden! En blijf vooral zo door gaan me de winkel, ik kijk er naar uit om weer langs te komen ;-)

Ook proficiat aan de andere winnaars! Liefs Lotte