donderdag 16 oktober 2014

Afscheid nemen is ...


 
Hallo bloggers!
 Hi bloggers!
Begin oktober, de bladeren vallen van de bomen en we gaan stilaan naar november toe…
De tijd van het jaar dat ik altijd mijn rouwkaarten weer aanvul.
 October, the leaves are falling from the trees and we're slowly getting to November ...
 
It's the time of year when I make cards for mourning a loved one.
Deze maakte ik op linnenpapier.
This one is made on linnen cardstock.
 
Een boord met twee kleuren distress-inkt, een tekst er op en de randen van een blad er over…
Zowel de boord, als de bladrand zette ik er op met de borsteltjes van Artemio. Het blad is een Spellbinders…
A banner made with 2 colors distress ink, a text and the silhouette of a leaf ...
 
The banner and leaf border were created using brushes of Artemio, the leaf is from a Spellbinder die...
 
 
De tekst is ééntje van de exclusieve Nederlandse teksten die Inge van ‘in ’t Woefke’ zelf liet maken…
Je kan hem dus nergens anders verkrijgen…
 The text is one from the exclusive Dutch text stamps Inge designed herself ... it is only available at In 't Woefke ...
Ik hoop dat deze kaart jullie kan inspireren om op een niet al te moeilijke manier toch hele mooie kaarten te maken…
 I hope this card may inspire you to make beautiful cards easily.
Tot een volgend project alweer!
 Till my next project !
Nancy

4 opmerkingen:

LottesCards zei

Wat schitterend! Dit zijn de 'vervelende' kaarten, maar ik hou er wel heel erg van dat ze in deze rustige stijl gemaakt worden, prachtig!!!

Enny zei

Een prachtige en sfeervolle kaart Nancy ! Ja, helaas hebben we zulke kaarten ook wel eens nodig... Groetjes Enny

Karine zei

Een heel mooi kaartje, Nancy...dat blad geeft een heel speciaal effect .
Groetjes
Karine

Veerle - A colored mind zei

Terug een heel ander rouwkaartje maar toch weer heel speciaal. Heel mooi met dat blad zo.