maandag 15 december 2014

Kerst ornamenten in goud en zilver

 

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Hier is alweer mijn tweede december-projectje en uiteraard blijven we nog heel even in de kerstsfeer…
 
Here is my second Christmas project for December.
 
Ik maakte twee CAS-kaarten in traditioneel wit/zilver en zwart/goud.
Dit om aan te tonen dat dezelfde kaart in een andere kleur, meteen een heel andere sfeer kan creëren…
 
I made 2 C&S cards in traditional white & silver and black & gold just to show how the same card in different colors creates a different look.
 
 
 
Voor de basiskaart gebruikte ik linnen papier in wit en zwart, voor de tussenlagen, glanzend zilver en glanzend goud.
Een beetje kitch, maar ook dat is helemaal toegelaten in deze periode.
 
For the basecard I used linnen cardstock in white and black, and in between silver foil and gold foil cardstock.
A bit flashy, but it is allowed this time of year :)
De hoeken onderaan heb ik afgerond.
 
The corners on the bottom were rounded with a punch.
 
De kerstbal stanste ik uit met een mal van Poppy Stamps.
Zilveren en gouden touwtjes om de kaart af te werken…
Een tekststempeltje onderaan, geëmbost met WOW-embossingpoeder…
 
The ornament was die cut with a die from Poppy Stamps, I added a silver and gold cord, stamped a text on the bottom and embossed it with WOW embossing powder ...
 
 
De bovenste laag van de kaart werd met 3D foam op de glanzende laag gekleefd.
En weeral twee eenvoudige kerskaarten bij op de stapel…
 
The top layer is attached to the foil card with 3D foam and there you have 2 C&S cards to add to your stash.
 
Bij rondvraag naar de voorkeur, krijg ik voor beide kleuren evenveel stemmen…
De éne vindt de witte versie het mooist, maar evenveel mensen houden meer van de zwarte…
Laat gerust jullie voorkeur weten…
 
When I asked people what color they prefered, the vote was 50 -50. Some people like the white, others prefer the black
Which one do you prefer?
 
Tot een volgend project alweer!
 
Till my next project!
 
Liefs,
Nancy

1 opmerking:

Veerle - A colored mind zei

Ik ga voor de witte maar dat zou even goed morgen de zwarte kunnen zijn :-) Mooie kaarten die strak maar toch stijlvol zijn.