dinsdag 16 december 2014

Kerstster

 

 
Hallo Bloggers,
 
Hi Bloggers,
 
Mijn tweede projectje voor het designteam sluit wat aan bij het vorige.
 
My second project for the Design Team, is in line with my first one.
 
 
Deze keer beplakte ik een houten ster met Maja Design papier, Vintage Frost Basics, 18th of december. Ik gebruikte voor elke kant van de ster een andere zijde van dit mooie papier. De kantjes van de ster werden afgewerkt met Deco Art Media Modeling Paste, ik gebruikte een stokje om de pasta aan te brengen.
 
This time I glued the Maja Design paper, Vintage Frost Basics, 18th of December, on a wooden star. I did this on both sides of the star and on the sides of the star I added some Deco Art Media Modeling Paste with a little stick.
 
Toen ik afgelopen week de nieuwe Whimsy Stamps op de blog van in 't Woefke zag verschijnen, was mijn keuze om deze ster te pimpen, vlug gemaakt.

When I saw the new Whimsy stamps on the blog my choice was easy, I wanted to use them on this star.
 


Het slapend baby'tje (Cradled by the Moon) kleurde ik in met Prismapotloden. De achtergrond mal is van Joy, ik gebruikte ook wat gele sisal en wat uitgeponste sterretjes en stickles om af te werken.

The sleeping baby (Cradled by the Moon) was colored with Prisma pencils. The background die is from JOY, I also added some yellow hemp and some punched out stars and stickles.


Aan de andere zijde kleurde ik de Whimsy,Angelica, ook in met Prismapotloden. De uitgestanste "Merry Christmas" is van Joy en de ijskristallen zijn van Impression Obsession. Hier gebruikte ik wat jute als achtergrond.

On the other side I colored the Whimsy stamp Angelica also with Prisma pencils. The die cut Merry Christmas is from JOY and the icecrystals from Impression Obsession. On this side I added some burlap.
 



Onder de grote ster hing ik nog 2 kleine sterren die ik eerst schilderde met gesso en dan bestrooide met glitter Flower Soft.
Hopelijk kan mijn projectje je wat inspireren om zelf ook eens met een houten vorm aan de slag te gaan.

Under the big star, I added 2 little stars that I first painted with Gesso and while still wet I added Flower Soft with glitter.
Hopefully my project will inspire you all to get started with some wooden shapes.


Ik wens alle blogbezoekers hele fijne en warme kerstdagen...

I wish you all a very Merry Christmas ...
 
Chris



3 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Een heel leuk projectje en eentje dat perfect ook in een babykamer zou kunnen of aan de deur van een babykamer.

Nancy zei

Hey Chris,

Super leuk gemaakt... Tof dat de ster aan 2 kanten werd gepimpt, zodat ze vrolijk kan ronddraaien...

Liefs,
Nancy

maria's knutselplezier zei

Heel erg mooi en zoooo lief!!!

Groetjes
Maria