dinsdag 13 januari 2015

Home Tweet Home

 
 
Hallo allemaal,

Hi everyone,

Voor dit projektje, heb ik een stempel van Impression Obsession gebruikt.
Ik heb hem ingekleurd met Distress Inkt. De achtergrond heb ik ook wat geblend met Victorian Velvet.
 
For this project, I used a stamp from Impression Obsession. I colored it with Distress ink and blended the background with Victorian Velvet.

Met al die regen van de laatste dagen , wilde ik er toch wel een fleurig kaartje van maken . Ik heb gekozen voor het mooie Poolse papier Morning Star 03.

With all this rain I wanted to make a fresh little card so I choose the beautiful Galeria Papieru paper Morning Star 03.

Met een klein stukje lint en een paar bloemetjes , heb ik de voorkant dan verder aangekleed.
 
I added a piece of ribbon and some flowers to finish the front of the card.
 
 
 
Binnenin heb ik een tekststempel van In 't Woefke gebruikt
 
On the inside I used a text stamp from In 't Woefke.
 
Groetjes en tot binnenkort.
 
Till next time
 
Karine
 
Materiaal / Materials: 
 
Cardstock kraft linnen,
Pools papier Morning Star 03,
Stempel Impression Obsession,
Tekststempel B1-01 Ik wens je ,
Distress Inkt

4 opmerkingen:

Enny zei

Wow, een prachtige kaart Karine ! Groetjes Enny

Crealin zei

Oh zo mooi ingekleurd, ik word er meteen fleurig van ;-)

Liefs,

Lins

Veerle - A colored mind zei

Echt een hele mooi kaart is dit geworden, leuk om te zien hoe kleur een paar details van de stempel naar boven brengen.

Nancy zei

Hey Karine,

Plaatje klopt helemaal... Lieve stempel, lief papier, lieve kleurtjes;..
Lief kaartje dus...

Liefs,
Nancy

Je kan er een wedstrijd van maken... Lees dit bericht 1 keer en zeg hoeveel keer het woord lief en in voorkwam... haha!!