donderdag 12 maart 2015

De zee


 Hoi bloggers,

Hi,
Welke stempels zet je op een mannenkaart… vandaag eentje die je naar de zee brengt.
Ik kleurde hem heel zacht in want ik vind dat deze stempel eigenlijk wel een soort rust uitstraalt. Om hem in te kleuren gebruikte ik mijn vertrouwde distressinkten en zigpennen. Eens hij ingekleurd was enkel nog een tekst er bij om de kaart af te werken. Om de tekst te stempelen gebruikte ik een zwarte inkt maar door de stempel eerst op een kladblaadje een eerste keer af te drukken krijg je deze zachte grijze afdruk die perfect past bij de rustige stempel.
So what stamps to use on a card for a man…today one that takes us to the sea.  I colored it in real soft colors because I find this stamp has a relaxing vibe.  I used my trusty distressinks and Zigpenns. Once he was colored, all I had to do was put a text onto the card. I used a black ink but stamped the stamp first onto another piece of paper to get this soft grey print on my card.
Groetjes – Greetz
Veerle

 Gebruikte materialen / Used Materials

 Handgeschept papier

Stempel –stamp: Impression Obsession – Stampendous

Inkt: versafine zwart

Distressinkt: vintage photo

Zig art and graphic stempelstiften: 56 blauw – 63 groen – 805 grijs

1 opmerking:

Nancy zei

Hey Veerle,

Alweer een geslaagde kaart van de mannenkaartenkoningin...

Liefs,
Nancy