dinsdag 14 april 2015

Geef elke dag de kans ...

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Wat was het leuk dit weekend op de Art Specially beurs ! Bedankt iedereen die ons is komen bezoeken, bedankt voor alle complimentjes die we kregen over onze stand en over ons assortiment ! We hebben veel bekende gezichten gezien, maar ook veel nieuwe mensen leren kennen.
( Ik ga m'n best doen om binnenkort enkele foto's te laten zien van op de beurs )
 
We had so much fun this weekend at the Art Specially show ! Thanks to everyone that visited us, thank you for all the compliments we received with our booth and our collections ! We saw lots of familiar faces, but also lots of new people.
(I'll do my best to show you some photo's from the show later on)
 
Op de beurs mochten we o.a. de nieuwe Rubbernecker stempels voorstellen én de 10 nieuwe Nederlandstalige tekststempels van In 't Woefke.
 
On the show we could finally introduce the new Rubbernecker stamps and our 10 new Dutch text stamps from In 't Woefke.
 
Op de kaart hierboven heb ik de 3 Flowers en een nieuwe In 't Woefke tekst gecombineerd.
Deze stempelset 3 Flowers bestaat uit 3 stempels die je weer over elkaar zet, eerst stempel je de grootste volle bloemen in een lichte kleur, daarna zet je er de kleinere volle bloemen over in een donkerdere kleur en als laatste zet je er de silhouette stempels over met een watervaste inkt. 
De blauwe cirkel is gemaakt met de nieuwe Memory Box malletjes Stitched circle layers.
En natuurlijk 1 van m'n nieuwe tekststempels om het af te werken.
 
On the card above, I combined 1 of my new text stamps with the 3 Flowers.
This Rubbernecker stampset exists out of 3 stamps that you stamp on top of each other, first you take the large full rubber flower background stamp and stamp it in a light color, next you take the smaller one and stamp it on top of the light flowers in a darker color. And then you take the silhouette stamp and this one you stamp with a waterproof ink on top of your colored flowers.
The blue circle is die cut with the new Memory Box dies Stitched Circle Layers.
And to finish it off, I used 1 of my new text stamps.
 
Tot binnenkort!
 
Till next time
 
Inge

3 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Inge,

't Was inderdaad een super leuk beursweekend... Ben nog aan het nagenieten...
Zodra mijn computerproblemen zijn opgelost, bezorg ik je de foto's... Nu is het weer de kaartlezer die het niet doet... Moet geïnstalleerd worden op mijn laptop en heb natuurlijk het CD-tje niet meer...

Groetjes,
Nancy

Veerle - A colored mind zei

Een leuke kaart, met twee mooie stempels. Vooral dat tekstje...viel me meteen op tussen je nieuwe teksten. Kijk er naar uit om hem in het echt te zien, wil eens met mijn vingers over die cirkels wrijven want die zitten er volgens mij niet gewoon opgekleefd :-)

Enny zei

Heel mooi, met die bloemen, en die stitched circle is heel tof ! Ik wou jullie niet "lastig vallen" op de beurs, want het zag er superdruk uit, ik hoop dat het een groot succes was ! 'k Heb ook nog foto's van jullie, zal ze doorsturen. Groetjes Enny