donderdag 9 april 2015

Gepimpte verfblikken

 
Hallo bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Het Pools papier ligt dikwijls naar mij te lonken als ik in In 't Woefke binnen kom.
The papers from Galeria Papieru keep calling me when I enter the store.
 
 
Een tijdje geleden kocht ik 6 verfblikken. Toen ik het blauwe papier met 6 verschillende patronen zag en ook de stempelset "Wishes" van Penny Black met 6 verschillende bloemen, wist ik waarvoor ik dit kon gebruiken.
 
A little while ago I bought 6 empty paintcans. And when I saw this blue paper with 6 different pattern and the stampset 'Wishes' from Penny Black with 6 different flowers, I knew what to do.
 
 
In een doe het zelf zaak vond ik de houten knoppen en manlief heeft ze op de deksels bevestigd.
I found these wooden knobs in a home depot and my husband attached them to the lids.
 
 
De Labels zijn van gemaakt met een mal van Die-namics.
The labels are made with a die from Die-namics.
 
Rarara voor wie zou dit kadootje zijn?
 
Guess who's present this will be
 
Groetjes
 
Chris
                                                                                                                                                                                                                                           

2 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Echt heel leuk en kan voor eender welke gelegenheid dus een super idee. Mooi geheel ook zo met de kleuren en de verschillende stempels.

Sarah zei

Leuk gedaan ! Liefs ☆ Sarah ☆