zondag 12 april 2015

Lente kaartje

 

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Deze week was ik helemaal in de weer met de malletjes van Impression Obsession en Memory Box. 
 
This week I've been working with the dies from Impression Obsession and Memory Box.
 
Voor deze kaart heb ik gewerkt op fluweelkarton zowel voor de achtergrond als de uitgestanste figuurtjes. Eerst heb ik de achtergrond gemaakt met Distress Inkt, en daarna ben ik beginnen opbouwen . De boom heb ik met een stift van Tombow ingekleurd, hetzelfde heb ik met de pootjes en de rode kammen van de kippen gedaan. Buiten het gras, heb ik alle figuurtjes dan geblend met Distress inkt.
 
For this card I worked with velvet cardstock for the background and for the die cuts. First I made the background with Distress ink and then I started building the scene. The tree was colored ith a Tombow marker, and I did the same for the paws and the crest of the chickens. Except for the grass, I blended all the die cuts with Distress ink.
 
 
Aan de binnenkant heb ik dan nog een tekstje van In 't Woefke gezet . 
 
On the inside I used a text stamp from In 't Woefke.
 
Probeer het maar eens uit om met de malletjes te spelen, het is echt heel leuk om te doen.
 
Just try to play with dies, it 's so much fun.
 
Groetjes
 
Karine
 
Materiaal: fluweel karton, cardstock geel,  Impression Obsession, Memorybox, tekststempel In't Woefke een kadootje B8-03, Tombow, Distress Inkt. 
 
 

1 opmerking:

Veerle - A colored mind zei

Een kaart die je echt een lentegevoel geeft.