maandag 6 april 2015

Swinging monkey

 
 
Hoi allemaal,
 
Hi everyone,
 Vandaag heb ik schuifkaartje gemaakt. Ik vind dit zo'n leuk kaartmodel. De Whipper Snapper stempel 'Swingin' monkey' heb ik ingekleurd met Faber Castell.
 
Today I made a sliding card. I really love this technique. The Whipper Snapper stamp "Swingin' Monkey" is colored with my Faber Castell pencils.
 
Omdat ik niet echt over een bijpassende tekst beschik, heb ik met letterstempeltjes van Artemio mijn eigen tekst gestempeld met Memento 'Rich cocoa' en 'Bamboo leaves'.
 
Because I didn't have a suitable text for this card, I used my alphabet stamp from Artemio to create my own text with Memento Rich Cocoa and Bamboo Leaves.
Veel liefs en hang in there :-)
 
Love and hang in there :-)
 
Lins x

3 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Oh hij is super en die tekst past er echt perfect bij. Elke keer weet je me weer te overtuigen dat Whiper snapper leuke stempels zijn als ik je kaartjes zie.

CarlavdM zei

Wat een leuke kaart.
Schitterend gekleurd dat leuke aapje.

Enny zei

Heel schattig, dat aapje ! Ja, die stempels zijn tof! Groetjes Enny